woensdag 31 oktober 2012

Last day of "buy nothing new month"


Ja, vandaag kan ik terugkijken op een maand met veel gebruiken
wat ik al had, dat bleek vaak genoeg om nog wat van te maken.
Verder koop ik al veel spullen bij de kringloop, maar vooral de leuke
dingen en niet omdat het moet....
Toen we in Zeeland op vakantie waren vond ik het wel een beetje
moeilijk. Ik merk dat ik vooral snel boeken en tijdschriften koop
en ook "hobby" spullen.
De Molly Makes kon ik Echt niet laten liggen!
Ik heb 'm wel betaald hoor ;-)
Dit kun je niet tweedehands kopen, en er staan veel inspirerende
dingen in om zelf te maken en ik kom 'm niet zomaar in alle winkels
tegen.... enne... enne... dat zijn eigenlijk geen goede excuses natuurlijk : (

Maar, normaal zou ik toch echt wel meer gekocht hebben.
En dit was maar 1 maand, sommige mensen houden dit een jaar vol!
Het spijt me zeer, maar dat ga ik dus niet redden, alhoewel ik na deze
maand wel (iets) langer nadenk voor ik iets aanschaf denk ik....

Oh ja, ik heb hierdoor wel het "swappen"ontdekt (dankzij Hanneke).
Dat hou ik nog wel langer vol, da's leuk!



Today I can look back on a month of using lots of stuff I already
had, and to find out that it was enough to make  things.
When we were on holiday I found it pretty difficult not to buy things
like books and magazines .
And so I found myself buying a Molly Makes... I confess : (

Some people manage to buy nothing new for a year,
I'm really sorry but that's not going to be me!
Although I guess I 'll think a little bit longer before I buy
something after this month.

Oh, by the way, I did discover the joys of "swapping"!
And That I can do longer than a month; it's great fun!

Vandaag ook de laatste dag van m'n give away!

Today is also the last day of my give away!

7 opmerkingen:

  1. Je hebt het toch maar volgehouden meis! Petje af hoor :-)

    Ik zou de Molly Makes ook niet kunnen weerstaan. Mijn voordeel dat ze hem hier niet in de buurt verkopen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een leuk tijdschrift, ken het niet
    fijne dag liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's so hard to "use what you have" when craft stores and stores alike offer up so many new treats... good on you for sticking with it though!! I bet it gets easier as the time passes :) Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag volgens mij een Nederlandse versie in de winkel, bij de Bruna...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is nieuw geloof ik!
      Ik heb er op andere blogs al over "gehoord".

      Verwijderen
  5. Oh,ik kan me zo goed voorstellen dat een maand niets kopen goed te doen is...met uitzondering van de boeken- en tijdschriftenkriebel. Dát vind ik ook het allermoeilijkst!
    Ja, ik zag de Ned. Mollie ook maar die is dan weer zonder cadeautje en tja...da's toch wel het leuke extraatje!

    BeantwoordenVerwijderen