maandag 22 oktober 2012

Give away update


M'n give away is klaar!
En het is geworden: een kussentje.
Niet zomaar een ordinair ding, maar een echt hartverwarmend
troostkussentje!
Gemaakt van zachte ( zelfgemaakte) wolvilt en gevuld met 
de (gewassen!) wol van een schaap hier uit de buurt.
De vulwol is besprenkeld met lavendelolie,
 dat schijnt rustgevend te werken.
Hij ligt nu even buiten te luchten want het geurt nu
nog wel erg hard; hopelijk is volgende week 
het ergste er een beetje af...
Ach ja, dan noem ik het gewoon luchtpost!


My give away is ready!
I made a little pillow.
Not just any ordinairy pillow, but a truly heartwarming
comforting pillow!
Made of soft (self made) woolfelt and stuffed with the 
(washed!) wool from a sheep nearby.
The stuffing wool has a bit of lavender oil on it for
it's soothing effect, apparently.
The pillow is outside at the moment because
the lavender scent is a bit to heavy;
hopefully most of that is gone by next week....
The words on the hearts mean:
"love" and "comfort" in Dutch.

20 opmerkingen:

  1. oh wow, wat een prachtige kleuren zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi! Daar zal de toekomstige eigenaar zeker blij mee zijn! Ik heb geen idee hoe je zelf wolvilt maakt, maar het lijkt me geweldig om te doen. Dat er van een 'hoopje schaap' zoiets prachtigs onder je handen vandaan komt lijkt me een prachtig proces om mee bezig te zijn.
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw PRACHTIG, ik doe ook graag mee.Fijne dag. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt en dan ook nog eens besprenkeld met lavendel!! Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou je dan een reaktie bij het give away bericht willen zetten?
      Da's iets makkelijker voor mij straks....:-)

      Verwijderen
  5. Wat een mooi kussen zeg! Echt een bjoetie! Ik zou graag mee doen, ware het niet dat manlief en ik behoorlijk allergies zijn voor wol. Daarom wordt hier genaaid en gehaakt met katoen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hahaha, ik had al wel op je give-away gereageerd. Ik weet ook al weer waarom. Als ik hem zou winnen dan zou ik hem cadeau geven aan mijn lieve zussie.

      Verwijderen
  6. Wat een prachtig kussentje joh!
    Die kleuren ..... schitterend!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had me ook al gemeld, maar deze wil ik zeker graag winnen, die kleuren vind ik nl fantastisch. En je hebt er iets heel moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat prachtig troost kussen! Ik ga me ook even melden bij de give away. het zou een heel fijn kadootje voor dochterlief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your cushion is beautiful! I would love to win something like this made with such care :) have a happy week sweetie

    Bee happy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar heb je goed over nagedacht!! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat mooi gedaan Myriam! In België was het gisteren 'Kunstenaars bij buren', je kan dan over heel het land naar open (hobby)ateliers gaan binnenkijken. We hebben staan kijken naar iemand die het volledige proces toonde van schaap tot trui, er werd ook gevilt. Ik heb op jou moeten denken :-) Lijkt me toch echt wel leuk om te doen, misschien overwegen we wel een schaapje in onze tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh leuk Trui!
      Doen, dat schaapje! Wel een met goede wol uitzoeken hè, niet alle wol kun je vilten ;-)

      Verwijderen
  12. Wat een lief kussentje geworden zeg! Daar zal je iemand blij mee maken

    BeantwoordenVerwijderen