vrijdag 26 oktober 2012

This week I saw: a chicken on my pancake



Zie je 'm ook?

Do you see it too?




Nog meer eten: een petitje van Grietje.
(Sorry Grietje, ik kon het niet laten...;-))
Gebakje nummer 3 van de Crochet Along van Grietje Karwietje.


And some more food: another petit four van Grietje Karwietje.
Join her Crochet Along, it's fun!

Ik had bedacht om de 100ste volger een kadootje op te sturen,
maar wie wordt dat?

I want to send a little present  to follower number 100.
But who will it be?




30 opmerkingen:

  1. Ook leuk om in plaats van 'wolken te kijken', gewoon gaan 'pannenkoeken kijken'! Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! Je hebt er 100!! Gefeliciteerd!
    Zalige pannekoeken..én die petitjes..ben er nog steeds niet aan begonnen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100ste volger! Nu gaat het hard hoor. In november 2010 had ik mijn 100ste volger. Nu, twee jaar later....zit ik op 1039!
    Je petit fourtjes zien er zeer smakelijk uit:D

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Grietje! Wat een werk voor je om bij alle deelneemsters een reaktie te plaatsen, het zijn er zoveel!

      Verwijderen
  4. Ja, een kip! Gaaf! Ik ga vandaag ook pannekoeken eten, ben helemaal geinspireerd (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha geweldi, had m al gezien hoor! Je taartjes zijn ook leuk! Begon er ook met goede moed aan, maar t lukt me nog niet:-(
    Fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha! nu lust ik pannenkoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Petitje van Grietje: goeie slogan! En kip ik heb je (gezien), hoor... Knap gespot ;-) Fijn weekend, groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi ik zag 'em ook, grappig! Gefeliciteerd met je 100ste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel lieve dames voor de leuke reakties!
    Maar wie is volger nr 100?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom naamgenote! Leuk dat je volgster bent geworden!
      Kun je mij je adres via de mail versturen?
      Dan komt er een kleinigheidje jouw kant op!

      Verwijderen
  10. ja hoor ik zag de kip ook!
    Super leuke haak werkjes! mjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, zo zag ik ooit eens een cavia in mijn boterham: http://groengedoe.blogspot.nl/2011/09/cavia.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook ik zag de kip... moet toch eens beter op gaan letten als ik pannenkoeken eet... in de wolken zie ik wel vanalles, maar in pannenkoeken.. nee nog niet
    Petit fourtje is leuk geworden
    groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo grappig, dat is eigenlijk iets voor Carla Sonheim met haar cracks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really love that chicken! Made me laugh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw petitjes zien er heel mooi uit. En het kipje zeer lekker...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi collega sok! En collega pannenkoek kijker! Want dat doe ik ook!!
    Volg ik je dus net even te laat. Ik vraag me nu eigenlijk ook ernstig af waarom ik je nog niet eerder volgde. Leuk blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig die kip! Ik ga nu heel anders naar pannenkoeken kijken!
    Hahaha, Jikke is steeds helemaal gek van jouw blog! De foto's van de poesjes moeten steeds uitgebreid bekeken worden en jouw haaksels vallen ook erg in de smaak! Kijk mama, taartjes! Zullen we die opeten? Ga jij die ook haken? Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen