maandag 29 oktober 2012

Autumn forest walk














Deze foto's spreken voor zichzelf...
Ik wou zo graag een paar mooie paddestoelen fotograferen
maar we hebben er niet 1 gezien.
Niet erg hoor want het was een heerlijke wandeling!
Het licht is zo ontzettend mooi en warm in deze tijd van het jaar, he?

These pictures speak for themselves...
I really wanted to make a photo of a few nice 
toadstools but we didn't see any.
But our walk was beautiful anyway!
The light is so pretty and warm this time of year, don't you think?

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Genieten he, nu in het bos. Grappig, ik was gisteren in het bos bij ons en viel bijna over de paddenstoelen, zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!
    Maarre..huh! Geen paddestoelen?! Stikt hier ervan;bos Heerenveen/oranjewoud zelfs allemaal rood met witte strippen (!) én anders hier in de achtertuin wel..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja zeg! Ze zijn niet helemaal eerlijk verdeeld dit jaar geloof ik!
      Geniet dan maar extra van jullie paddestoelen ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende foto's meis. Ook zonder paddestoelen hihihi

    Wat een tegenstelling met vandaag. Dit vind ik toch de wat mindere kant van de herfst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, gelukkig heb ik dit weekend veel foto's gemaakt van van alles!

      Verwijderen
  4. Schitterend even mee gelopen met je.
    Hier sneeuwt het, dus de winter is begonnen
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan merk je wel dat je een stukje noordelijker woont!
      Toch lijkt dat vanaf hier tenminste, ook wel z'n charme te hebben.....

      Verwijderen
  5. Hier ook geen hoor...
    je foto's zijn geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely photos! Thanks for sharing. Maggie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P R A C H T I G !!! Wat was ik graag meegewandeld!

    BeantwoordenVerwijderen