maandag 1 oktober 2012

Stool tadaaaaa!


Hier is ie dan: het in huize Stins alom verfoeide kringloopkrukje in
zijn nieuwe jasje! ( Eigenlijk is het meer een "haar" vind ik...)
Jeuj, ik ben er blij mee!

Here it is: the in the Stins household much unloved  thriftstore stool in it's 
new jacket! ( actually I think it's a "her"...)
I'm happy with the result!


Maar waar zet ik 'r nou neer?
Hier?


Of toch maar hier?
Ze zal nog wel vaak verhuizen denk ik...


Ik maakte het hoesje "vast" door er een elastiek doorheen te rijgen.
Verdiend waarschijnlijk niet de schoonheidsprijs, maar als het werkt
vind ik het best! (Eerst wilde ik de hele boel gewoon vast tackeren,
ahum....)

I put an elastic band through the crochet cover to hold it tight.
Might not be the most beautiful solution, but as long as it works
it's fine by me! ( At first my idea was to tacker it onto the stool,
ahum....)

Nu alleen nog even afwachten wat de heren ervan vinden,
die hebben 't nog niet gezien in vol ornaat....

Now I'm curious how the men will like it,
they haven't seen her in all her glory yet....

Update: the men like her!
( "not that ugly anymore...")





22 opmerkingen:

  1. O geweldig mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!. pronkstuk!
    ik zou m gewoon overal meenemen waar jij naar toe gaat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "ZE" is een plaatje meis!
    Wat een schoonheid!!!! Zet haar maar ergens neer waar ze goed in het gezichtsveld valt. Dat verdient ZE!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie kruk geworden! Daar mogen vast geen schoenen op. Dus niet te dicht bij de bank ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch mooi, een retro geval in vol ornaat! ik zou 'em zeker in 't zicht zetten, om zelf te kunnen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ontzettend gaaf!!! Begin een handeltje, zou ik zeggen, dan bestel ik er onmiddellijk eentje. Leuk als nachtkastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o ze is erg leuk geworden en toch een handige oplossing zo die onderkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeutje, dat heb je snel gedaan!! En hij is werkelijk bjoetiful!! Pfff, die heren moeten er maar aan wennen hoor! Made by Stins moeten ze wel mooi vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schoon én de onderkant 'masjeert', dat is wat telt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijk krukje is het geworden en past vast overal bij,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh vréééé tof!! Het mag ook eens naar hier verhuizen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk joh! En zelfs je mannen kunnen het nu pruimen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Da's ook toevallig, ik ben op dit moment ook een hoesje aan 't haken voor een krukje, ook granny squares:)
    Leuk is ie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da's ook toevallig, ik ben op dit moment ook een hoesje aan 't haken voor een krukje, ook granny squares:)
    Leuk is ie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk geworden!
    groet,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen