zondag 21 oktober 2012

Go with the vlo...


Vriendin tegen haar dochtertje: "Ik heb een "Flow" meegenomen voor Mirjam "
Dochter: "Huh??? Waarom neem je nou een vlo mee????"


Maar ik kreeg dit mooie doeboek!
Boordevol mooie, leuke en leerzame dingen.
Het leven nemen zoals het komt...



En toen gooide ik per ongeluk mijn koffie eroverheen Grrrr!&*#<>( :(rrrrrr enzo!
Adem in, adem uit...  lees dit boek goed en het zorgt onder andere voor 
minder irritaties... 
Ik heb nog veel te leren zullen we maar zeggen!

I'm so sorry but this is all hard to translate.
It's about a magazine, a flea and me throwing coffee over it...
Well, the magazine is about "mindfulness" and that I can learn
a lot from it!

11 opmerkingen:

  1. Hahaha! Misschien moet ik dat boek ook maar aanschaffen.
    Fijne irritatieloze zondag met 'vlo' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I spill coffee everywhere! :) I love your pictures today, that must be a very enjoyable magazine to read. Enjoy the day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Glad I'm not the only one :-)
      The "Flow" is indeed a very pretty and enjoyable magazine!
      Have a nice Sunday!

      Verwijderen
  3. Misschien was dat nét de bedoeling van het boek, dat je er op zou morsen... kwestie van de theorie ineens in de praktijk om te zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O zo herkenbaar..én idd echt ..go with the flow! Moesten we allemaal eens vaker bij gaan stilstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn flow stagneert effies ..... maar dat komt door mijn nachtdiensten :-)

    Mooi en inspiratievol boek meis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan me voorstellen dat niet flow-bevorderend werkt!

      Verwijderen
  6. Vlo, Flow...leuk :) Heb het boek ook, staan hele wijze dingen in...nu nog zorgen dat deze bij mij blijven hangen, ga 'm weer maar eens opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In de laatste Vlo stond een dame die zei dat ze het juist geweldig vond als haar boeken vol ezelsoren zaten en/of koffievlekken en/of zand van een dagje strand - dan kon je zien dat ze ze verslonden had, of zoiets....daar vond ik best wel wat in zitten!
    Geniet van je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, zo kun je het ook bekijken!
      Maar ik vind het zelf eigenlijk zonde, vooral bij boeken....

      Verwijderen
  8. oh ik ben ook dol op de flow :-) echt een genietmomentje voor jezelf vind ik dat

    BeantwoordenVerwijderen