donderdag 18 oktober 2012

And this I saw in Veere, on Tuesday.



Gisteren zijn we alweer thuisgekomen uit Zeeland, maar ik heb nog
zoveel foto's te laten zien!
We hebben heel veel mazzel gehad met het weer en hebben in die
paar dagen toch van alles kunnen doen.

Yesterday we returned home from our trip to Zeeland,
but I have still so much pictures I want to show!
We were so lucky with the weather and we did  lots of things
in just a few days.



Mijn favoriete winkel in Veere: "Saartje".
Een soort "Dille en Kamille" maar dan net even anders.
Alleen kijken en niet kopen deze keer, maar dat is ook leuk hoor!

My favourite shop in Veere: "Saartje".
Just watching and not buying this time, but that's also fun!







In museum "de Schotse Huizen" was van alles te bekijken.
Er was ook een hele gezellige handwerkgroep bezig in een van
de kamers, en ik heb er zowaar even met "Lupineke" gekletst!
Als ik in de buurt woonde zou ik zo aanschuiven met m'n haakwerk.
Helaas ben ik van de weeromstuit vergeten foto's te maken...

In this museum "The Scottish Houses" was a lot to see.
There was also a crafting group in one of the rooms,
really cosy. I even had a chat with "Lupineke" !
If I lived nearby I would certainly join them.
Unfortunately I forgot to take pictures...





Dit mooie viltwerk was er ook te bewonderen,
daar krijg je weer zoveel inspiratie van!

I also saw this beautiful feltwork,
I get so much inspiration when I see other peoples work!



Al met al zou ik geloof ik zo in Zeeland kunnen wonen...
Er is op een relatief klein oppervlak zoveel moois te beleven,
en dan ook nog eens strand en zee dichtbij...
Maar ja, meestal ziet alles er op vakantie wel wat rooskleuriger
uit dan in het "echte" leven!

All in all I could easily live here I think...
In a relatively small area there are so much nice things to see,
and the beach and the sea always nearby...
But I guess everything looks a bit nicer when you are on holiday!





13 opmerkingen:

  1. Ohjaa daar is het heel mooi hé. Wij zijn daar vorig jaar ook naartoe geweest. Fijn dat jullie zoveel mazzel hebben gehad met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!!
    Ik kom ook even bij jou kijken. Wat veel moois in Zeeland zeg! Echt genieten! En dat winkeltje... Oh wat een moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Het is lastig genoeg soms he, om het beste voor je kind
      voor elkaar te krijgen? Leuk dat je me ook achtervolgt!
      Groetjes van Mirjam.

      Verwijderen
  3. Oh my gosh! What a fabulous looking place and I just adore the owl artwork! I love how the three little heads pop out :) Those gumballs looks delicious in their jars too... so colourful :)

    *waves hello* from a new follower, Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Hazel, so nice you joined my blog; welcome!
      Love, Mirjam.

      Verwijderen
  4. Heerlijk om de foto's uit Zeeland te zien, mijn jeugd ligt daar en ik zie allerlei bekende dingen voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is Zeeland toch mooi! Daar moeten we echt een keer heen. Ik zal eerlijk bekennen, ik ben er nog nooit geweest..
    Prachtige foto's en prachtig handwerk...en toverballen! Das lang geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja voor mij ook! We hebben er een paar gekocht, maar je doet er heeeeel lang over om er eentje
      weg te krijgen....Ik vond ze vroeger toch leuker geloof ik :-)

      Verwijderen
  6. Mooie foto's zeg! Ik wist eigenlijk niet dat Zeeland zo mooi was...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for stopping by my blog and entering my giveaway, now I get to follow your wonderful blog :) great photos sweetie :)

    Bee happy x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Bee ;)
      Thanks for your nice comment, and great to have you as a new follower!
      Love, Mirjam.

      Verwijderen