woensdag 3 oktober 2012

Cats and clogs


Deze afgeragde klompen gebruiken we eigenlijk om naar de schuur
heen en weer te lopen, maar de katten gebruiken ze ook graag.
Ze slapen erop, stoppen hun kop of poten erin en regelmatig slaakt 
een van ons een kreet bij het aantrekken ervan omdat de dames er
een propje of een speelgoedmuisje in hebben gestopt...
Onmisbaar dus deze Zweedse kleppers in ons huishouden!

We use these clogs to go to the shed , but the cats also
are also very fond of them. They use them as a pillow, put their heads
or feet inside and sometimes they hide a toy mouse or a bit
of paper in them....
All in all these Swedishs clogs are very useful in our household!


11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. BTW ik heb hier net leuke inspiratie opgedaan..waarvoor mijn dank; maar mijn knutsel wil ik met je delen. Als je het leuk vind dan wil ik je het graag toesturen. Mail dan je adres naar: prutselz@gmail.com
      ik weet het; dit is vaag bericht, maar ik houdt het resultaat nog graag even een weekje stil..

      Verwijderen
  2. ha,ha....zo heb ik hier een tassenfetisjiste rondlapen met heel veel haar ofwel onze Maine Coon Diva die daar dan weer graag in kruipt als ze de kans krijgt,zo zat ze laatst heel prontificaal in mijn 'haaktas',zo van 'kijk mij eens!',maar ja tegen dat je dan je camera hebt genomen is madame hem gepiept!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch met die katten en die klompen hahaha! Zo herkenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt totaal onze Sieriel, zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onmisbare klompen dus, voor jullie én de katten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaahhh, I love cats <3 !!
    Als mijn vriend niet allergisch was zou ik meteen katten nemen. Zijn ouders hadden een kat die af en toe onze schoenen voor de kattenbak aanzag...tja.... ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien ben ik wat te visueel ingesteld, maar ik zie een kat met klompjes voor me.....hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen