zaterdag 27 oktober 2012

Thriftshopping


Oei oei, de kringloop en ik gaan niet zo goed samen...
Van de week mocht ik van mezelf weer even winkelen ( tweedehands dan he ) en 
toen kwam ik zomaar met 3 tassen met spullen thuis....
De spullen hierboven en dan ook nog eens twee wollen dekens die nu in de was zitten.
Met 22 euro kom je ver bij de kringloop...

Oops, the thriftstore and me are not the best combination...
This week I allowed myself some secondhand shopping and came home with 3 bags of
goodies. Everything in the above picture plus two woolen blankets that
are in the washing machine at the moment.
You can do a lot with 22 euros at the thriftstore...


Deze leuke zestiger jaren albums vond ik er ook!
Dit vind ik eigenlijk nog de leukste vondst want dit vind je verder niet in een "gewone"winkel.
Wat er in zit laat ik morgen zien....

I also found these nice scrapbooks from the sixties!
This purchase I like the best because this is something you can't find in a "normal" shop.
What's inside I'll show you tomorrow...

11 opmerkingen:

  1. Geweldige vondsten!Die albums zien er idd erg mooi en jaren zestig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah, helemaal vintage! Goed geslaagd voor weinig (dan is onze kringloop veel minder leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow ik ben heel benieuwd naar het plakboek!!!! En die drukkerij is echt heel gaaf! Astrid Lindgren ook en puzzels ook. Heerlijk zo lekker veel voor weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooo, wat een vondsten!!! Jaloers, jaloers, jaloers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vondsten, ik maakte onlangs een gelijkaardige post op mijn blog... Die stempeldoos lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wow! zo een schoon gerief!!!!!!!!!!! Genieten maar, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes. Dat prentenboek ziet er moi uit. Ben benieuwt naar de inhoud van die 2 plakboeken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga hier ook weleens naar 2e hands zaak.. maar die heeft echt niks bijzonders .. alleen kreukelige kleding.. en kopjes en zo.. en niet eens mooi!
    je boft maar met zo'n schattenwinkel in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatten! Die stempelset had ik vroeger!!

    BeantwoordenVerwijderen