vrijdag 19 oktober 2012

This week I saw: lots of hooky stuff


Dit gehaakte poppetje vond ik op de rommelmarkt in 
Middelburg. Ik denk dat ze redelijk oud is; in ieder geval wel
toe aan een bad....

This little crochet person I found at the flea market in
Middelburg. I think she's not the youngest anymore;
anyway, she needs a bath...

Ik haakte gebakje nummer 2 van Grietje.

I made petit four number 2 from Grietje 's blog.
The patterns are free and also in English!


Deze uil is heel mini, ik weet helaas niet meer waar ik
het patoon vandaan heb geplukt :-(
De vis is een eigen bedenksel.

The owl is very tiny, unfortunately I don't remember
from where I got the pattern :(
The fish is my own design.

Have a nice weekend!



15 opmerkingen:

  1. Dat poppetje is lief!!!!! Wat een leuke souvenir uit Middelburg!!!

    Zo grappig om overal de petit fours te zien. Ogenschijnlijk het zelfe maar toch weer met een eigen touch :-) Deze zijn ook alweer zo leuk!!!!!

    Die vis is gaaaaaaaf :-)

    Fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker creatief geweest. Die gebakjes zien er heerlijk uit.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow mjam de gebakjes zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze week zag ik....daar heb ik ook een poos aan meegedaan. Misschien toch maar weer oppakken (na het hele Petit Four-gebeuren), was zo leuk om te doen.
    Mooie Petit Fourtjes zijn het geworden!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die vis is echt helemaal geweldig!! Mag ik je hoofd even lenen, dan ga ik em ook maken ;-)
    De andere werkjes zijn ook schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die vis is tof, heb ik idd nog nergens gezien. 5dat popje had ik ook wel willen tegenkomen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke dingen allemaal! daar word je vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh zoveel leuks in 1 bericht!nice nice nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk! de gebakjes zijn zo mooi en wat een vrolijke vis, goed bezig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen