donderdag 12 maart 2015

On my camera...







Lieve mensen,
op het moment ben ik even wat minder aan het computeren
en wat meer aan het haken, vilten, tuinieren, huishouden en dat soort
off-line bezigheden :-)!
Om nou niet helemaal van het net te verdwijnen, 
hier een paar foto's die ik de afgelopen dagen maakte...


Dear people,
At the moment I am not that busy with the computer but with
off-line activities such as crochet, felting, gardening, housework 
and stuff like that!
Because I don't want to disappear from the net altogether ,
here are some pics I took during the week...








Een kringloop vondst doet dienst als gietertje...


A thrift find makes a good little watering can....












Alle restjes garen die over zijn na het haken van verschillende
dekens gebruik ik nu voor een poncho...
Als het in de tuin toch nog net iets te koud is voor 
'met zonder jas'.... ;-)



All the leftover yarn from my blanket making is now used 
to make a poncho...
For when it's still a little bit to fresh in the garden
without a coat....










Lieve post van Janina,
bij wie ik een heel mooi zelfgemaakt slingertje won!


Sweet mail from Janina,
I won a very pretty garland made by her!








Ik las een boek uit in de categorie: 'aangrijpend en mooi geschreven'...


I finished this very touching and well written book...












En als het even kan ben ik nog steeds aan de wapper :-)!
Als je dan toch zo nodig de was moet doen is er niks fijner dan dat 
het buiten aan de lijn kan drogen !

Tot gauw weer!


And if it's sunny I hang the washing outside...
If laundry has to be done, then in the nicest possible way please ;-)


See you soon!





23 opmerkingen:

  1. Your poncho is gorgeous Stins. It is sunny here today so I will be hanging my washing out on the line too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello!!
    Love your coffee pot so so sweet and also admiring your colours chosen for your poncho!
    bestest
    Daisy j x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love yours "watering can" - brilliant :) Your poncho colours are fab :) And you asking line pictures look so fresh and summery :)
    Jillxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er erg gezellig uit allemaal.
    Ook hier wappert de was en ben ik zaadjes aan het zaaien.
    Vanmorgen mijn slag geslagen bij de Aldi voor bloembollen dus ik kan ook nog wel even aan deslag.
    Op mijn lijstje, nog te lezen is een nieuw boek toegevoegd, het negerboek. Ben benieuwd, XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Mirjam
    I really like your poncho - perfect for this time of year. I see you have been planting as well and I shall be sowing some seeds next month, I think. It is an exciting time of year, isn't it?
    Enjoy the rest of the week
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal dingen om blij van te worden....
    Zo'n gieter vind ik erg leuk. De poncho is ook geweldig! Voor mij is het toch zo'n 40 jaar geleden dat ik een poncho droeg..... wat zijn ze toch leuk en heerlijk kleurrijk.
    Groetjes van Muis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk he zo dat beginnende zonnetje wat alles net even een stukje mooier maakt! Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb je wat meer tijd nodig om iets te maken ipv te schrijven over wat je gemaakt hebt. Het weer nodigt ook uit om andere dingen te doen..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt overschot van gelijk dat je met dit mooie lenteweertje je off-line leven tijd geeft !!
    PS - dat gietertje - ik ben op slag verliefd...hoe schattig !!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heerlijk he..! nu het weer lekker wordt. Ik ben ook meer buiten, daar knapt een mens echt van op! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so many little beautiful things …. be happy, my dear!!!!! ;oD
    xxxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel herkenbaar! Heerlijk he de eerste was weer buiten drogen, ik kan er ook zo van genieten. En die gieter van jou is echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier is hetzelfde aan de gang. Wat minder berichtjes en reactie's van mijn kant, maar binnenkort laat ik weer wat meer van me horen.
    Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier hetzelfde geniet van het mooie weer, maar dat bekent niet dat we stil zitten als we er niet zijn
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat kleine kannetje kocht ik laatst ook bij de kringloop! Is van een heel serviesje he? Leuk dat je ook aan het moestuinieren bent, hier groeit en bloeit ook al van alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk foto's!Heb genoten en je poncho wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hé, naar de zon luisteren die je naar buiten roept! Herkenbaar hoor, er zijn zoveel leuke dingen om te doen!
    Wat een droppie, je 'gietertje'!
    En die poncho, prachtig!
    Genietse!! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, ha, binnen tuinieren als het buiten nog een ietsie te koud is ....
    Ik neem aan dat de poncho nog een beetje moet groeien !
    Lekker grote lappen die daar zo wapperen (wat gaat 't worden ???)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk al die foto's! heerlijk dat je zo lekker kunt haken en genieten van alle kleine dingen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pretty crochet and an adorable watering can. Enjoy your time!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Mirjam, ik wil je graag uitnodigen voor iets leuks maar kan je emailadres niet vinden (zelfs niet via de mail knop aan de zijkant :) Wil je het me nog een x laten weten. Dan mail ik je een uitnodiging :) Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fijne week.
    Schattig "gietertje", het boek heb ik ook gelezen :-) en het lijkt me fijn een poncho voor in de tuiN.
    Lekker bezig, Stins ;-)

    BeantwoordenVerwijderen