zondag 29 maart 2015

Just some bits and pieces from last week






De prins op de erwt...


The prince on the pea...








Vies weer, dus maar wat extra kleur in huis gehaald...


Nasty weather, so I arranged some extra colour inside...










Kringloopvondst,
nou ja het schaaltje, niet de eieren ...


Thrift find,
the bowl that is, not the eggs...






En m'n bordenmuurtje groeit gestaag verder...


And my plate wall is still evolving...








Ik deed mee met de post-swap van Carolien,
en kreeg dit mooie pakket met de post...
Dankjewel lieve Ellis!


I joined the mail swap that Carolien arranged,
and received this pretty parcel ....
Thank you so much dear Ellis!







Ik roerde wat in een verfpot en begon met een 
oud medicijnkastje te schilderen....


I mixed some paint and started to
revive and old medicine cabinet....










Voor de gezelligheid vaak kaarsen aangehad deze week...


Burned a lot of candles this week for some cosiness...





En deze hadden jullie nog tegoed :-)
Ik was dus in Zeeland geweest met Trui!
Hier zie je ons niet voor paal staan,
Trui rechts en ik links...


Ik wens jullie alvast een hele fijne week,
liefs van Mirjam.


And this photo is from our weekend at sea.
I was there with Trui, she's on the right in the picture...

I wish you all a very nice week,
love from Mirjam.






25 opmerkingen:

  1. Wat een supergezellige blogpost. Ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die kleuren en mooie foto's!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, dat kringloopkommetje! *glunder*
    Groetjes Lobke (iets-unieks.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Gave kastjes, zeg. Ik heb er hier eentje staan, ooit gered van de kringloop (waar anders??) die ook nog steeds een likje verf nodig heeft........ :) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hoe is het medicijnlkastje geworden?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your bits and pieces! Ik vind jou kastjes ook helemaal leuk en ben benieuwd naar het medicijnkastje.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om je eens op de foto te zien! Ik ben erg benieuwd naar het kastje. Laat je ons dat nog een keer zien? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer knus, je vergeet bijna dat het zo herfstig is buiten! ;-)
    Dat kikkertje is onwijs schattig!
    Ik ben ook errug nieuwsgierig naar het kastje!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er gezellig en kleurrijk uit. Een mooie styling, die lijstjes op de plank!
    En leuk om het gezicht achter de blogster te zien :-).
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's !!
    En alweer iemand die ik zie werken met Annie Sloan verf... ik moet toch dringend ook eens proberen te smodderen met die verf, iedereen is er altijd zo lovend over. Mooi kleurtje ben je hier aan 't "mixen" ! Krijgen we nog een foto van het medicijnkastje nà zijn verfbadje ? Ik ben benieuwd !!

    PS Kermit is geweldig op de erwt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's!!! Echt genieten en ik ben zo benieuwd naar je medicijnkastje! Ik was afgelopen week ook lekker bezig met Annie Sloan :) Echt heerlijke verf he! Fijne avond, liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die sfeervolle foto's met dit prutweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je toch een hoop gezellige plekjes in huis! En ik proef al echt het voorjaar bij jou met die frisse kleurtjes. In onze kringloop verkopen ze ook gekleurde eieren, haha, weet niet wat ik daarvan moet denken? Leuke foto van jullie tweetjes!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk weer zo even binnen te mogen kijken :) Die verf moet ik ook nog steeds eens een keer proberen, maar komt er steeds niet van....
    Enne was die je zelf-op-de-foto debuut hier? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaaaa, met dat donkere weer is een kaarsje wel zo gezellig
    (wat een storm vandaag trouwens !!!)
    De prinses op de erwt doet me aan een prachtig prentenboek
    denken : "Meisjes om te zoenen" (zo geweldig)
    Je verzameling bordjes groeit inderdaad ;-)
    Ha, jullie staan er prachtig op samen (al dan niet voor/achter paal)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's en mooi kleurrijk haakwerk! Hier in huis ook veel kaarsen en bloemen. Ook voor jou een hele fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke kleurrijke foto's en jullie zijn geweldige kanjers!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh, wat een fijne week!! Je bordenmuurtje wordt prachtig!
    Wat heerlijk zeg, een weekendje weg! Heb even bij Trui gekeken, wat hebben jullie het fijn gehad!
    Ben benieuwd naar je kastje. Enne, knappe prins hoor ;-)
    Liefs,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie plaatjes weer!
    En is Trui een 'bit' of een 'piece'? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I enjoyed peeking into your home, Mirjam, everything is so pretty :-)
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful pics, and what a sweet prince :-). Happy Easter! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen