zondag 1 maart 2015

Happiness is a blanket in the sun!







Wat een heerlijke dag vandaag!
Omdat m'n anti-dip deken klaar was kon ie mee naar buiten voor 
een zonnige fotoreportage in de tuin.



What a beautiful day today!
Because my anti depression blanket was finished I could take 
it outside for a sunny fotoshoot in the garden.








Ik had 'm voor de gelegenheid maar even over de pergola geslingerd..
Kijk nou hoe mooi ie wappert in de wind!



I threw it over the pergola for the occasion ...
Look how beautiful it moves in the wind!








Zou dit mindfulness zijn?
Zo voelt het voor mij wel! Gewoon ontzettend genieten van het moment...
Lekker in de tuin zitten, ogen dicht en de warme zon op je gezicht voelen,
het geluid van de wind in de bomen horen...



Is this mindfulness?
It certainly feels like that to me! Just totally enjoying the moment...
To sit in the garden, close your eyes and feel the warm sun on your face,
hearing the sound of the wind in the trees...








En ik ben zo blij dat ik dat weer kan...
Een paar weken geleden was 'genieten' een leeg begrip, nu kan ik het weer voelen!



And I am so happy to be able to do that again...
A few weeks ago the word 'enjoy' seemed empty to me, now I can feel it again!









Oh ja, dit ging eigenlijk over m'n deken .... :-)
En daar ben ik ook heel blij mee!



Anyway,  this was about my blanket actually... :-)
And I am very happy with that too!





29 opmerkingen:

  1. Wel, dat je deze deken een anti-dip deken hebt gedoopt, dat is meer dan terecht ! Het is een super fleurige deken, wie daar niet goedgezind van wordt, nou daar is iets mee mis...
    Ik vind het kleurverloop van je deken mooi - er zit, voor mijn ogen toch, een zekere logica in, het is niet volledig "random" : de kleuren gaan mooi in elkaar over, en toch is het niet té gestructureerd dat het telkens blokken van dezelfde kleuren zijn. Echt mooi !
    En je had geen mooier weertje kunnen hebben om de foto's te maken - zalig vandaag, nietwaar !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, dan hebben we denk dezelfde logica ;-)! Wat leuk dat je dat ziet!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie deken. Echt een anti-dip deken, ik word helemaal blij met die mooie kleuren. Het weer was inderdaad ook heerlijk. Was zelf lekker aan het strand. :-). Fijne avond!!

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige deken en wat een mooie foto's! Ja de zon doet mooie dingen voor de mens!
    Fijn hé, om daar weer van te kunnen genieten!
    Dag Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, die levendige kleuren: je deken is erg mooi geworden! Fijn dat je weer kunt genieten!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja 100% mindfulness, prachtige deken wauw!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn te horen dat het zoveel beter met je gaat!! Houden zo! Enne... erg leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaa, alles in de zon is prachtig al hoewel deze vrolijke deken ook in de regen op de bank niet verkeert is hoor. Maar gelukkig wordt het lente.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is goed nieuws.
    De mist in je hoofd is verdwenen.
    Kan me de opluchting voorstellen, ik ben blij voor je. ♥
    Prachtige deken, mooi gelijkmatig gehaakt daar heb ik bewondering voor.
    Mooie foto's, de kleuren uit de natuur matched perfect bij de deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig die kleuren in 't zonnetje !
    (maar ik hoor nu ('savonds) wel een dikke regenbui)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer kunt genieten. En je deken is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dear Mirjam
    It's so lovely to hear that you are feeling more positive again. Your blanket is just beautiful.
    Have a good week.
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. so glad to know you are happy again!!!!
    Your blanket makes me happy, too!!!
    xxxxxx ale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat fijn Mirjam, je hebt het weer gewonnen van de "muizenissen" in je hoofd.Je prachtige deken heeft dazr vast
    aan meegeholpen, maar zeker ook je eigen kracht!
    Ik hoop, dat je de deken nu alleen maar kan gebruiken voor positieve dingen en wens je een hele lange
    diploze periode toe.
    Liefs, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een beetje zon en wat mooie kleuren doen me goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So glad you are on the up :) Hurray for sunshine:) I am like this every year. December is manic and exhausting then I have a massive slump in Jan and Feb and feel so listless and unmotivated. I wish I could perk up more in winter but it just doesn't happen that way for me. Oh well, spring is in the air :)
    Jillxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh geweldig!!!! wat ik al schreef op mijn blog..ik kies altijd voor gedempte kleuren terwijl ik bij anderen een heel kleurrijke deken zo leuk kan vinden. Nou...jouw deken is daar een perfect voorbeeld van...helemaal vrolijk word ik er van!! Oh...echt leuk joh en wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amaai wat een prachtig deken.... super kleurtjes! Dat doet helemaal naar de lente verlangen!!!
    Je foto's zijn ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als dat geen anti dip deken is! Zo vrolijk wapperend in de zon. Meer heeft een berichtje niet nodig toch?
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh my word.. how pretty Mirjam! And I am so glad you are up to enjoying it.. here's to more wonderful feelings like that! Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is absolute mindfulness, Mirjam, heerlijk gewoon , dat gewapper!
    Je deken werd schitterend, hij gaat super goed bij het fantastische blauw van de lucht!
    Daarvan zal je nog veel genieten binnenkort, in de tuinzetels!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een plaatjes! Je prachtige deken heeft een glansrol en dat ziet er stralend uit!
    Goed dat je kunt genieten, hopen dat het snel zo blauw-luchtig blijft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is volgens mij inderdaad absoluut mindfullness... de foto's zijn dat ook al voor mij, laat staan het briesje, de geur, de kleuren in het echt ... jaja genieten, fijn dat het lukt meid! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super! Heerlijke kleurtjes en een heerlijk vooruitzicht, een lente om van te gaan genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello Mirjam!

    I loved reading your words and looking at your pictures, they go beautifully together!!! Your blanket is also beautiful and you are right, we need such pretty and cheery colours to brighten the gloomy darkness of winter!

    Like you, I have felt today for the first time for a long time that these rays of sunshine put me in a better mood and made me feel lighter! I just sat outside on the balcony, doing crochet, while the cats kept me company and were sunnying themselves outside! It's lovely to enjoy such moments....

    Let's hope spring is just around the corner!
    Hugs,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Mirjam,
    Ik kan jouw mailadres nergens vinden en ik wil het adres van Ellis liever niet zomaar hier plaatsen. Stuur je me even een mailtje (bartencarolien@planet.nl), dan mail ik jou het adres! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige foto's ! Een deken om helemaal vrolijk van te worden !

    BeantwoordenVerwijderen