vrijdag 29 november 2013

These weeks I saw...






... dat ik heel druk was...
Met een interne verhuizing onder andere!
Man heeft per 1 januari een andere baan waarbij hij niet meer thuis werkt;
dus toen ben ik (in overleg hoor ;-)) zo brutaal geweest om zijn werkkamertje
in te pikken met mijn hele hebben en houwen .
(Wat een rare uitdrukking eigenlijk...)
Het is nog niet helemaal klaar; nog wat gezellige gordijnen en een lamp 
zijn bijvoorbeeld nog wel handig.


.... myself being very busy...
With an internal move for example!
My husband has another job starting in January and he'll not
be working from home anymore.
So... I took over his office room and made it into a craft room !
It's not finished completely; some decent curtains and a lamp
would be handy.






Ik deed ook weer eens aan pannenkoek lezen....
Ik zie , ik zie wat waarschijnlijk verder niemand in mijn pannenkoek ziet, maar goed;
ik zag een zeehond  en een soort vogeltje en een giraffe.
In het echt vond ik het toch duidelijker geloof ik...
Het was in ieder geval een hele lekkere pannenkoek!


I also did some pancake reading again...
I spy with my little eye... something that probably no one else sees
in my pancake, but anyway; I saw a seal, some kind of little bird an a giraffe.
In real it looked a bit more clear I guess....
It was a very nice pancake though!


I wish you all a very sweet and warm weekend!















23 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk een kamertje voor jezelf helemaal alleen.
    Hahaha met die pannenkoek, ik zie het ook op de tweede foto;-) Geweldig!

    Fijne weekend!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat geinig: pannenkoeklezen.
    Dat onthoud ik.

    Pannenkoeken is zowat het enige wat de echtgenoot hier ooit te eten maakt.
    De traditie wil dat de kinderen en ik de pannenkoeken dan punten geven op 10.
    Voortaan komt er dan ook het lezen bij.

    Ja, en ik zie in je voorbije posts dat jouw Pipje ook van die grote ogen kan zetten.
    Die katten toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, gelukkig nog zo'n gekkerd :-). Fijn dat er nog meer pannenkoek lezers zijn, dat is bij ons een ware traditie :-) !!! Groetjes van Larisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zie een zeepaard! en een kamertje waar ik jaloers op ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw een eigen kamertje dat is een luxe! En wij zien ook altijd van alles in het eten oa :-)maar die van jou zijn echt heel duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh lekker een eigen stekkie.. lucky you!!! en pannenkoeken lezen, nee dat ken ik nog niet maar zal het zeker eens proberen. Ik zie ook altijd overal van alles in... hahahaha.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk da je nu een eigen plekje hebt! Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh geweldig, pannenkoeklezen. Hoe kom je op het idee. Maar ik zie het ook en ik weet zeker dat ik voortaan aan pannenkoeklezen doe, hihi. Nu ik er over nadenk, misschien vanavond wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hooray for a crafty room all for yourself!!!!!!
    ….your pancakes are spectacular!!!!! ;oD
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oej oej je weet toch wel wat een vogeltje en een giraffe betekend in de pannenkoeken psychologie!? aj aj ;)
    Super dat je je eigen plekje hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely to have your own sewing room! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig zo'n eigen kamer.
    waar moet je man nu komende maand werken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha dit is echt leuk dat pannenkoek lezen... ik zie het met die tek erop ook!!! wat gaaf je eigen hobby kamer viewwwww zover is het hier nog niet met 3 slaapkamers en 2 meiden , mmmm moeten ze eerst het huis uit 11 en 13.... ik wil nog heeeeel lang wachten :-)

    ik hoop dat ik je de 14 e eens in het echie kan gaan zien .... vergeet je niet aan te melden op die mail hihi,.liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De mail is verstuurd! Ik weet alleen niet of man en zoon mee willen...
    Anders valt er misschien voor de wandelaars wel samen af te spreken?
    In m'n uppie lijkt me niet zo leuk...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A place of your very own to create, Hooray for you.
    hugs,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geweldig!!! in alles kan je wat zien he...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, heerlijk zo'n kamertje voor jezelf. En jaloersmakend zo'n lade geordend met allemaal fijne spulletjes ;-) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heerlijke pannenkoeken, ik zie het vogeltje echt heel duidelijk!
    jammie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dear Mirjam
    Your new craft room looks fantastic! I am sure you'll be able to make some lovely things in there. I could see the shapes in the pancake too!
    Have a happy weekend
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie het ook ... denk ik! ;-) Ahhhh fijn, manlief heeft een nieuwe job! Wat ben ik blij!!

    BeantwoordenVerwijderen