vrijdag 1 november 2013

This week I saw....






... ons huis steeds weer wat gezelliger worden.
De bruine letterbak van de kringloop bleek weliswaar een uitgerookte
vieze keet te zijn, maar een paar lagen van Annie's verf
 kregen het weer goed gelukkig...
Verder nog een paar andere kastjes en wijnkistjes opgehangen
en zo kan ik weer wat leuke bezienswaardigheden kwijt!


... our home becoming more cosy every day.
The brown printers case however appeared  to be a nasty nicotin
thing, but a few layers of Annie's paint did the trick fortunately....
I hang up two other little cabinets and some wine boxes and
 now I can show some more bits and bobs that I like to see!








Zoals mijn oude kinderserviesje.

I played with this when I was a child.







Hier kan ik mooi m'n boeken en tijdschriften in kwijt.

The perfect place to store my books and magazines.







Met dit popje speelde mijn moeder vroeger, en ik later weer als ik bij 
mijn opa en oma logeerde.
Fijn dat ze nu hier mag wonen!


My mum used to play with this doll, and later me too when I stayed 
at my grandparents.
So nice she lives with us now!






Ook al is hier soms wel wat gevaarlijk....
( Let op die poot achter de theepot!)

Although it's a bit dangerous here sometimes...
(Mind the paw behind the teapot!)





Zo....
( Betsy is soms best een tuttebel!)






Ze "hielp" ook met het in elkaar zetten van de nieuwe kast.

She also "helped" putting together the new cupboard .





Op heterdaad betrapt: de deuvel dief!

Caught in the act: the dowel thief!



Have a very nice weekend all of you!
(and watch out for stealing cats!)














28 opmerkingen:

  1. hahahaha je maakt mij altijd weer aan het lachen :-) al die poezels zijn zo super nieuwsgierig hey.. haha.
    en wat leuk gedaan zeg al die verschillende kijk kastjes bij elkaar, helemaal leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen die Betsy, ik herken het wel hoor. Als ik aan het typen ben gaat ze vaak op mijn toetsenbord zitten. Wat is je kastje leuk geworden, ideaal voor al die kleine leuke frutsels. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het fijn als je je huis weer langzaam aan kunt "kleden" en wat een mooie schatten heb je van vroeger maar de allermooiste schat blijft voor mij toch die deuveldief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Dat theeserviesje heb ik ook, maar dan in het blauw. Ik heb dat ook nog van vroeger. En die kat heb ik ook, maar dat heb ik volgens mij al een keertje eerder in een reactie geschreven, die van jullie lijkt erg op onze kater.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig die deuveldief!! En je letterbak is supermooi geworden zo in het roze :-)
    Fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooohhh, ik mis het hebben van een kat als ik dit zo zie! gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en zo krijgt de ikea altijd de schuld van de ontbrekende schroefjes ;)
    Wat een fijne foto's en fijne spulletjes heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie plaatjes en je poes, onbetaalbaar! :-)) Wat heeft je letterbak een gedaanteverwisseling ondergaan... Kun je deze verf online bestellen? Er staan op de site maar heel weinig verkoop-adressen, zag ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind Betsy zooo leuk! en mooi ook. Leuk hoor..je letterbakken, ik zie er veel jeugdherinneringen in! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice and cosy : you are right!!!!
    your cat is great!!!!!
    happy weekend, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan! Een erg gezellig hoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwwww hahaha zoooooo herkenbaar dat "helpen" van die poezenbeesten hihihihi

    Prachtig zo met al die letterbakken!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dear Mirjam
    Your display looks really lovely. We had a doll a bit like that one - he was called Timmy and had knitted dungarees. Betsy is gorgeous and full of mischief!
    Have a good weekend.
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke poezebeest. Geweldig dat speelsheid. Leuke kastjes en mooie poppetje.

    *mede DWZI*

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende roze letterbak,
    Schitterende pikke-dief-Betsy,
    Schitterende kabouter op wandel tussen de paddenstoelen in de vorige post.
    Ik houd trouwens ook heel erg van je mooi gekleurde bollen . Ze steken echt mijn ogen uit.

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!
    Enne, Betsy kan bij Ikea gaan werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Houd de dief! hi, hi.
    Geweldig weer he, die Annie Sloan verf. Mooie letterbak zo geworden!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei, wat een leuke spulletjes heb jij !
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En ik zag deze week je kandelaartjes bij je serviesje. Echt toevallig hè en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk geworden! Allen oppassen dat Betsy zich er niet te veel mee gaat bemoeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige hulp ;-)
    Vind alle kastjes super! En je serviesje lijkt erg op die van mij.
    Ik heb zoiets in het blauw, maar helaas helemaal niet meer compleet.
    Vond je paddestoelen trouwens ook prachtig!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, mooi die poes. En heel mooi geworden, lekker fris en opgeruimd. Nog een fijne zondagmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet het er allemaal mooi en gezellig uit!! Die letterbak is zo gaaf!! :) En wat fijn, zo'n eigenwijze poes! haha!
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhh ik ging net zeggen... wat een mooi beeldje van een kat ;-) Al even graag op de foto als Pipi denk ik, wie leert ze dat eigenlijk? ;-) Gezelligheid troef daar bij jou, leuk die kast!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hihi, grappig dat je kat met de spulletjes aan de haal ging! 't Is een lieverd... maar soms een boefje zeker? :) De letterbakjes zijn leuk zeg! Vooral met die mooie (retro)spulletjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke belevenissen! En een hele mooie kast, ziet er inderdaad supergezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig blogje! Ik vind je katten zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen