woensdag 27 februari 2013

Some of the things that make me happy right now





Nieuw kussentje gehaakt (die ronde)!
Het patroon voor de cirkel vond ik bij Winkieflash.

Made a new crochet cushion (the round one)!
The pattern for the circle I found at Winkieflash.



Mollie makes met o.a. een patroon voor een leuk bloemenslingertje en
zoals altijd veel knutsel-en frutsel vreugde!

Mollie makes with a pattern for a cute flower bunting and lots
of other crafty inspiration!



Een nieuw boek om in te tekenen, knippen, plakken enzo!
Ik hoop dat jullie ook iets hebben waar je op het moment even heel extreem blij van wordt!

A new book to draw, cut, paste in etc.!
I hope you also have something right now that makes you extremely happy for the moment!




23 opmerkingen:

  1. Ik kan blij worden van jou blij zijn :-)
    Prachtige kussens en meer. Helemaal heerlijk meisie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, je kussens. Daar wordt je meteen vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vrolijk trio, die kussens van je!
    Ik ben ook happy, want heb een weekje verlof in het vizier! hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt ook helemaal happy van je blogje..wat een heerlijke kleurtjes! Prachtige kussens..wil je het patroon van de ronde kussen met me delen??

    Heerlijk zonnig dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, Ik heb de link er even bij gezet! Jij ook een hele zonnige dag gewenst!

      Verwijderen
  5. Lovely happy things Mirjam ... your cushion is very pretty ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is je kussen mooi zeg! ik word nu blij van de zon die lekker zijn best doet hier! Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh heerlijk, om blij van te worden! mijn blik wordt trouwens getrokken naar dat roze/rode kussen, gaaaaaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, wat een fijne kleurtjes! en dat boek ziet er geweldig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kussens! Die rood met roze blijf ik gaaf vinden! En fijn zo'n inspirerend boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wordblij van jou kussens vooral van de rode!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al je kussens zijn superleuk, maar dat rood-roze vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ehm van mn computer die het weer doet word ik wel heel blij! En ik word ook wel blij van je vrolijke gehaakte dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé, zeg eens eerlijk : ben je aan het oefenen voor de prinses op de erwt ?????

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh happy kussentjes. Prachtig! En bedankt voor de link!
    Wel, ik heb net in het geheim 2 tickets gekocht voor de tour "The Wall" van Pink Floyd in Werchter voor mijn ventje zijn verjaardag. En ik ben superblij dat hij een gat in de lucht gaat springen :-) Happy dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh gaaf ! Wij zijn eenpaar jaar terug daar ook geweest! Mijn man is ook een super Pink Floyd fan...;-)

      Verwijderen
  15. Ik word helemaal blij van jouw prachtige kussens!!! Ze zijn erg mooi geworden! Weer iets voor mijn to-do lijstje :-D. Ik werd trouwens ook erg blij van de zon gisteren! En ik ben helemaal blij als ik straks weer beter ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, wauw, wauw...wat maak je mooie haaksels!
    Op 't moment ben ik niet helemaal happy...mijn lieve beepje is ziek :( Voor het eerst in haar leven, dus ook voor mij de eerste keer. (Maak me natuurlijk vreselijk zorgen, wat helemaal niet nodig is....)

    Wat leuk zo'n doodle boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. http://merula2000.blogspot.nl/2012/01/leuks.html
    check out de laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, dat doodle boek! Kan me voorstellen dat dat je blij maakt! Je hebt me geinspireerd: ik ga een dwzi maken over alles waar ik blij van word....wordt vervolgd op mijn blog!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig die mooie kussens! En die stoel... wat had ik er ook graag zoeen gehad, van mijn opa. Toen hij overleed durfde ik er niet om te vragen, bang om inhalig te lijken. Iemand van buiten de familie heeft ze opgehaald, toen ik dat hoorde... Zo dom van mij!

    BeantwoordenVerwijderen