maandag 18 februari 2013

Tadaaaah: ripple blanket !




En hier is tie dan: mijn golfjes deken!!!
Helemaal klaar! Met rand en al... Dat maakt het mooi af vind ik.
Ik volgde het patroon van Lucy van Attic 24.

And here it is: my ripple blanket!!!
All done! With a border around it... Finishes it of nicely I think.
I found the pattern at Attic 24.




Een golf recht gehaakt ; mede mogelijk gemaakt door Little Tin Bird ;-).

Making a ripple straight; made possible by Little Tin Bird ;-).









Ik ben er superblij mee!

I am so very happy with it!





35 opmerkingen:

  1. Prachtig gehaakt in een héle mooie kleurencombinatie; 'k kan goed geloven dat je blij bent!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwwwwwwww die is schitterend geworden meis!!!!!! Daar kun je niet anders dan heeeeeeel blij mee zijn!!!!!!! Toppie moppie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel erg mooi geworden, wat een prachtige kleuren!!
    Gezellig, zo op de bank!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohmygosh! Mirjam that is beautiful! I love the colours and the ripple is fantastic :) I also love your living room, it looks super inviting. Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel mooi. Dat ribbelgedoe heb ik nog niet onder de knie, helaas. Want dat vind ik wel een mooi patroon. Mooie kleuren ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!! En heerlijke lentekleurtjes ;-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snap dat je er superblij mee bent! Ik word het al door 'm alleen al te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is-ie. Ik heb ook net een dekentje gehaakt voor mijn a.s. kleindochter. En nu dat af is mis ik het haken gewoon. Misschien is dit wat voor me. Ik ga eens even kijken of het niet te moeilijk is met die golfbeweging. Groet van Bettie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat Prachtig mooi met al die kleurtjes, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh... daar mag je heel erg trots op zijn ! heerlijk zo op de bank (heb ik zelf ook)
    en het staat nog eens gezellig ook. Die sterrenslinger aan de kast is ook heel erg leuk !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw daar mag je zeker wel superblij mee zijn want hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi geworden, en idd mooi afgewerkt met zo'n rand rondom!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een prachtige deken heb je gemaakt, ik word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is werkelijk prachtig geworden!! Heel erg mooi en ook je kleuren vind ik prachtig!
    De rand maakt het idd af!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waauw, supermooi! Kan geloven dat je er blij mee bent! Ook heel mooi met die boord er rond!
    Vrolijk wordt je huis daar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem ook prachtig, leuke kleuren en een leuk patroon. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! en ook recht , dat vind ik knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!!! Wat is hij mooi geworden!!! Snel ook!!! Knap werk....
    En gelukkig...Pippi was toch nog op de foto :o)
    Wat ga je nu maken??

    Fijne avond! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat is hij mooi! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
    Prachtige kleurcombinatie (en vast lekker warm tijdens deze dagen :D )
    Warme groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben er in de kerstvakantie mee begonnen, dus zo'n twee maanden... moet nu weer helemaal "afkicken" ;-)!

      Verwijderen
  20. hihi ja maar tadaaaaaa! is ook zo'n leuk woord. Ik "gooi" hem er regelmatig in hoor. Maar wat een mooie deken heb je gemaakt, mooie kleurtjes. En oempf wat een werk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woow wat een mooie deken! Wat heb je daar hard aan gewerk!
    Groetjes josine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, dat heb je aardig snel gedaan volgens mij !
    Ik zag hier ook nog zo'n leuk dekentje ....
    http://winkieflash.nl/patterns/groovy-ghan-nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw hij is echt schitterend geworden! Wat een mooie kleurtjes zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hartstikke leuk jô! :-) Jammer dat de lente eraan komt :-) :-) Owjaaa, ik zag gisteren een Pippikat in Zwolle, yep, heb weeral aan je gedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful! Such a lovely blanket. Well done on the border too! x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk!! En lekker om onder te zitten, lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen