zondag 3 februari 2013

Two ladies and a teapot


Gisteren mocht ik van mezelf weer even kringlopen; zal officieel (nog!) wel geen 
werkwoord zijn. Deze theepot kon ik niet weerstaan al heb ik er onderhand
genoeg om het een verzameling te kunnen noemen. Hé leuk, ik heb een echte verzameling...;) !

Yesterday I  allowed myself to go to the thriftshop.
I just could't left the shop without this teapot, although I already have enough of them to call
it a collection. 


Aagje vind 'm ook om te zoenen... hè hè, eindelijk eens een andere poes in beeld...

Aagje thinks it's adorable too... finally some other cat in the picture...



Hij ( of zij?) staat nu met wat soortgenoten in de vensterbank mooi te wezen.

At the moment it's on our windowsill being pretty, together with some fellow
teapots.



Pippi's vensterbank eigenlijk... van hieruit houdt ze de buurt in de 
gaten en verwelkomt ze ons thuis, al miauwend.

Well, actually Pippi's windowsill... from this place she plays neighbourhoodwatch
and she welcomes us home.


Bij nader inzien staat de hele vensterbank vol met kringloopspul....
incusief Snoopy met sambaballen...

The whole windowsill is full of thrift finds...
including Snoopy...

18 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n verzameling!!
    Ik vraag me alleen af of de deksel er officieel wel bij hoort...? :o)
    Gebruik je ze ook??? Lekker met een Hele Pot Thee op DE bank?

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk 't wel... hij past wel perfect...
      Nee, ik gebruik ze niet. Voor een pot thee heb ik een andere, toch een nieuwe ;)
      Jij ook nog een hele fijne zondag, groetjes van Mirjam.

      Verwijderen
  2. Mooie theepot! En die tweede foto... prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe theepot, als ik zelf een huisje heb komen er ook een aantal potten van pas hoor, ik hou super veel van thee. Leuk om het andere poezenbeesje ook een keer te zien :o)
    groetjes en nog een leuk weekend he :o)
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is Aagje zelf om te zoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, Aagje mag ook eens van Pippi ;)
    Mooie vensterbank, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi allemaal! En kringlopen is een geweldig woord ;-) Ik gebruik het vanaf nu, en voor je 't weet bestaat het echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vensterbank zo!!! Het wordt misschien wel het nieuwe woord voor 2013, hier in België doen ze dat hé, elk jaar wordt er een nieuw woord gekozen dat veel gebruikt word in de volksmond. Kringlopen en bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie verzameling!! En wat is Aagje ook een schatje! En wat een lieve naam.
    Moet meteen denken aan Pluk van de Petteflet. Gelukkig ben jij niet mevrouw Helderder! Toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, nee, verre van! Ik hoor eerder bij de familie Stamper thuis :D

      Verwijderen
  9. Ik zeg ook altijd kringlopen hoor, Theepotten vind ik ook altijd zo moeilijk om te weerstaan, ik vind vooral die kleintjes erg leuk maar ja het huis staat vol ( ik heb niet eens een vensterbank!) dus laat ik ze maar braaf staan. Dag aagje en pippi lijkt op mijn hond van vroeger , die stond ook altijd zo in de vensterbank ( ander huis) op mij te wachten. Alleen blafte hij natuurlijk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's lovely. I have a collection of teapots and can never resist a particularly pretty one.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he kringlopen, helaas heb ik hier nog geen kringloop ontdekt...en weer een prachtige buit!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat je niet hier in de buurt woont hadden we samen alle 2 de handwinkels afgelopen,
    Wat en schitterend theepot, en zo te zien vindt poes dat ook
    Fijne maandag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! Die loppis bij jou in Zweden is misschien nog wel leuker ook!
      Jij ook een hele fijne dag gewenst, groetjes van Mirjam.

      Verwijderen
  13. Oh my gosh, I think I need to see your teapot collection!? I bet you have loads of lovely bits and pieces if that teapot is anything to go by! It's very pretty :) Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. had ik toch zomaar even dit bericht gemist !~!
    leuk die verzameling !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij durft: breekbare theepotten en een poes in dezelfde vensterbank. Als dat maar goed blijft gaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen