vrijdag 1 februari 2013

This week I saw: owls!







Deze uiltjes zijn zo leuk om te maken!
Voor je 't weet heb je een hele familie gehaakt...
Met dubbelzijdig tape heb ik ze op deze tak vastgeplakt en boven "mijn" bank neergezet.
Het patroon is in het Engels, maar met foto's erbij die voor zichzelf spreken...
Als je het lastig vindt kan ik helpen ;).
Je vindt het bij Bunny Mummy, sowieso een heel leuk blog!
Oh ja, je kunt ze ook nog vleugeltjes geven, maar ik mis ze eigenlijk niet....
Blijven ze tenminste ook fijn op die tak zitten ;).

These little owls are so much fun to make!
Before you know it you've hooked a whole family...
I stuck them on a branch with some tape and put them above "my" couch.
You can find the pattern at Bunny Mummy, she has a terrific blog anyway!
You can also give them some wings, but I don't miss them actually...
At least this way they stay put on their branch ;).






27 opmerkingen:

  1. o wat zijn ze leuk, en wat heb je ze gezellig op die tak zitten! Ook een heel leuke kast trouwens!

    Ik denk dat ik ze binnenkort ook eens ga maken!
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kast is van de kringloop, met een verfje erover uiteraard ;)

      Verwijderen
  2. Oh wat zijn die leuk, gezellig ook zo boven de bank :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, wat ben ik lang niet op je blog geweest! Schaam!
    En het is nog wel zo'n leuk blog om te lezen.
    Ik ben nu weer helemaal bij. Gezellig. En ik beloof om nu vaker terug te komen, ook al zal ik niet altijd reageren.
    Miss Pippi vind ik trouwens ook een erg leuke poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooo wat een lieve en grappige uiltjes! Die pluis oortjes zijn leuk en ze zitten zo gezellig naast elkaar op die tak. Super leuk! Ik ben niet zo haaktalent anders was ik er meten aan begonnen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil wel wat voor je maken hoor, gewoon voor de gein!

      Verwijderen
  5. Geweldig zo op een rijtje boven De bank! Erg leuk...ik ga even bij haar kijken!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, wat zijn die schattig seg! En ze zitten daar zo leuk te wezen op een rijtje! Is de poes niet een beetje jaloers?
    Ik word er happy van! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They are fabulous, I will put them on my 'to make' list.
    I love the way you have put them on the branch it just finishes them off.
    Briony
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk hier word je vrolijk van
    Fijn weekeinden vanuit Zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk die uilenfamilie zo langs elkaar op die tak!Ook lag ik helemaal in een deuk met de leuke tekst op je 2de foto!

    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zijn die! Ik moet denken aan de mobile van uiltjes die boven bed van KindLief hing toen hij een babytje was. Daar zijn deze ook erg geschikt voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahaha! Wat zijn ze leuk!! Ik kan niet haakt maar mij moeder wel... I might just be able to convince her to make me some :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwwwwww wat heerlijk dat uilengekeuvel zo boven je hoofd als je op de bank zit .....
    Ze zijn geweldig!!!! Maar pas op ..... voor vallende uilenballen hahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. they look amazing all huddled together on a branch! My aim is to fill my house with birds that I've made..I'v never tried crochet but they look brilliant!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooh wat leuk! Een hele uilen familie!
    Groetjes Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ow(l), wat een schatjes!! Die wil ik ook maken!!!
    Ik ga meteen kijken!
    Wat een fijn stel daar op die tak!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat weer prachtig gebracht! :-) En gehaakt! Ben benieuwd wanneer er een kat naast die uiltjes gaat zitten balanceren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn echt geweldig ja! Word je meteen vrolijk van... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hi- thanks for your kind comment about my owl, I've loved looking at the wonderful owls you've made- a whole family!
    Thanks for following my blog, hope to catch up again soon
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh die wil ik ookwel een keer aan mijn verzameling toevoegen, dankjewel voor de tip. Ze zien er puik uit en zeker op die tak. Super!
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige uiltjes!!! ZO leuk!! En die kast! Ik ben verliefd :-)

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen