zaterdag 9 februari 2013

Goodbye sweetie


Gisteren moesten we afscheid nemen van onze lieve Aagje.
Ze had al een jaar nierfalen, maar van de week ging het ineens
zo slecht dat we haar moesten laten inslapen...

Yesterday we had to say goodbye to our dear Aagje.
She already had kidneyfaillure for a year, but this week
she became so very ill that the vet had to put her to sleep...
(Don't know for sure if that's a proper English way of saying this,
but you probably know what I mean...)




We hebben ruim 9 jaar van haar kunnen genieten, ze was zo'n lief, bescheiden beestje...

We were lucky to have her for nine years, she was such a sweet an modest little girl...

31 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. las het gisteren al ,wat sneu. Prachtige foto´s, weet uit ervaring dat je er heel veel verdriet om kunt hebben. Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. agossie, altijd naar als je je huisdier moet laten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verdrietig zeg, heel veel sterkte! Liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh, wat erg....... Veel sterkte en ik denk aan jullie.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is always horrible to have to make that decision - it is losing a member of your family. In he past, we had two cats who had kidney problems and we had to have them put to sleep too (yes, that is the proper thing to say). She had a lovely life with you.
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte, hoor een huisdier missen valt zwaar, weet ik uit ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer... dat zal even wennen worden, zonder haar. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poekie wenst jullie veel sterkte met het verlies van Aagje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat naar. Heb dit ook een keer meegemaakt, maar wat ben je toch gehecht aan zo'n kattebeest.
    sterkte hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaaah, zo jammer..... Vreselijk moeilijk, ook al weet je dat het voor haar het beste was.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goh ze is niet oud geworden :-(
    ben er ook verdrietig om het is altijd zo heftig dat
    afscheid nemen van je dier, althans zo beleef ik het.
    sterkte hoor meis
    een dikke knuf van mij
    xxxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He gatsie! Al is het mooi dat je zo'n pluizebol kan laten inslapen en uit z'n lijden kan verlossen, dan nog is het zwaaaaaar! Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat verdrietig!
    Ik wens jullie en Pippi heel veel sterkte!
    K.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o das niet leuk..... Wij hier altijd maar grapjes maken over Pippi terwijl het dus met andere poes helemaal niet goed gaat. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh daar word ik ook verdrietig van :( Veel sterkte gewenst... Het is nooit leuk om een geliefd beestje te laten inslapen.
    groetjes
    miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is heel naar. Wij moesten vorige week onze hond laten inslapen, dus ik weet hoe het voelt. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He moppie toch. Ik schrok er gister al van toen ik het hoorde.
    Hoe je het wendt of keert .... het gevoel van het verlies van mijn Tammy speelt dan ook nog steeds mee.
    En hoe wrang is het leven. Jij neemt afscheid en wij beginnen nu net weer aan een nieuw katachtig hoofdstuk.
    Ik wens jullie heel veel sterkte dit verlies te verwerken meis. Het is en blijft altijd een moeilijk afscheid. Mijn hartje gaat naar jullie uit!

    Dikke troostende knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei oei, arme Aagje! Zo triest! Het was een hele mooie poes he! Sterkte aan jullie en aan Pippi!!!
    Een dikke warme knuffel aan jullie allemaal, innige deelneming, liefs Els (en Caries en Sieriel).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach Mirjam, wat verdrietig! Sterkte met het gemis van jullie lieve Aagje..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach, ze zit zo lief bedachtzaam te kijken op de eerste foto ...
    Tja, dat went nooit als je zoiets moet besluiten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh wat sneu, nooit leuk zo iets, ook al is het beter. Sterkte!! Groetjes Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zal aan mijn Galben en Pillow vragen om goed voor haar te zorgen in de kattenhemel. Het doet pijn he, je diertje afgeven

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He...get wat ontzettend verdrietig...(krijg er kippenvel van)
    Ik wens je heel veel sterkte..
    Wat een mooi logje heb je aan haar geweid, prachtige foto's, en wat een lieverd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen