maandag 21 mei 2012

my challenge day 2


Vanochtend om 7.15 opgestaan, 8 uur ventje naar school, daarna auto naar garage
gebracht voor APK, op knalgele leenfiets weer naar huis.
Daar stonden onze ontbijtresten nog op me te wachten in de keuken en een
berg was op zolder.

This morning I got up at 7.15, 8 o'clock little guy went to school,
after that I brought the car to the garage and went back home on a 
yellow bike.
There were breakfast bits still waiting for me in the kitchen and
a lot of laundry in the attic.



Het bed opmaken is ook nog wel een idee...

Making the bed might also be a good idea...


En ventjes kamer.... moet ie eigenlijk zelf opruimen,
maar waarschijnlijk is hij belast met dezelfde opruim genen als ik.
( Juist, die bestaan niet!) Dus kan ik het hem niet echt kwalijk nemen....


And little guy's room.. he should be cleaning it himself,
but I think he has the same cleaning- genes as I have.
(Exactly, they don't exist!) So I can't blame him really....


Dit is dan een stukje van dag twee uit "achter de schermen" van Stinsplace.
Ik heb het niet mooier gemaakt dan het is!

This is a bit of day two of "behind the scenes" of Stinsplace.
I didn't make it prettier than it is!




20 opmerkingen:

  1. Zo fijn om te weten dat het bij anderen al net zo gaat als bij mij! Het is echt niet overal altijd zo netjes als wanneer je er verwacht op visite komt! Geeft weer wat rust in mijn hoofd. Elke dag een nieuwe ruimte aanpakken en als het niet lukt is er morgen weer een dag... Dat denk ik dan maar voor mezelf hè! Bedankt voor de eerlijke foto's! En daarbij zag ik nog een goed idee achter je bed, het hoofdeind zeg maar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi,hi, dank je!
      Ik heb gelukkig ook niet alle dagen zo'n bende in huis, maar loop wel vaak achter met de was, vooral qua strijken...
      Het hoofdeinde is trouwens van Ikea, je kunt het aan beide kanten uitschuiven.
      Groetjes van Mirjam.

      Verwijderen
  2. Ik moest vanmorgen toen ik opstond gelijk aan jouw en je challenge denken. Toen ik de gordijnen open deed, zag ik dat een voegel heel uitgebreid had zitten k..... op mijn ramen. Echt een hele dikke klodder. Tsja, een ultiem voorbeeld van het niet mooier voorstellen dan het is! Helaas kreeg ik het niet goed zichtbaar op de foto anders had ik er zeker ook een blogje aan gewaagd!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin, wat leuk dat je meedenkt!
      Was wel een leuke geweest van die vogelk.. !
      Groetjes van Mirjam.

      Verwijderen
  3. Echt leuk dit, Mirjam!! Zo ziet ons huis er momenteel ook uit...en vana komt er een makelaar kijken. Maar de zin ontbreekt me even en het buiten lonkt teveel. Waarschijnlijk moet straks alles even op het laatste moment ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ja ik ben ook vaak van de laatste moment acties, vooral met mooi weer
      natuurlijk!

      Verwijderen
    2. Enne, gezellig dat je weer terug bent trouwens!

      Verwijderen
  4. Oh ... dit is leuk! Ik vind het gewoon mooie rommel! Gezellig. Waarom heeft ie de wereldbol op de grond staan? Zit vast een verhaal achter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Hij gebruikt de globe vaak voor allerlei spellen; hij is ook gek van Star Wars en daar is ie als planeet zijnde ook handig voor...
      Ik vind het trouwens leuk dat je onze troepies gezellig vindt!

      Verwijderen
  5. ha ha! Opruim genen... heb ik ook niet hoor! Leuke uitdaging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zaaaalig jou uitdaging! Ik heb nog niks schokkends gezien :-) enkel genieten van leuke oprechte foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk weer. Ik heb er trouwens heel bewust voor gekozen om alleen bepaalde aspecten te laten zien. Maar dat heb ik wel eerlijk in de introductie gezet. Want het is natuurlijk nergens perfect en bij iedereen gaat het wel eens een tijdje wat minder.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten!
      Na deze "achter de schermen" ga ik ook weer op de oude voet verder.
      En zelfs de foto's die ik nu maak zijn natuurlijk een afspiegeling ...
      Het is meer een grapje dan wat anders eigenlijk!

      Verwijderen
  8. Ik vind het erg leuk dat je dit doet Mirjam! (ik ga maar zo af en toe eens via je internetpagina kijken naar je blog, want het VOLGEN kan ik nog steeds nergens vinden..) Je inspireerd me wel... misschien dat ik dat ook een keer ga doen, de 'niet mooie' momenten/ dingen op de foto zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow nu heb ik wel die volg knop gevonden eindelijk! Op de 1 of andere manier stond dat Google Friends er niet bij........ zocht me een ongeluk whaha! Hoe doe jij die mooie lettertypes?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst kies je voor "ontwerp", dan "sjabloon", dan de knop "aanpassen" en als je dan "geavanceerd" aanklikt kun je daar uit heel veel lettertypes kiezen.
    Gewoon een keer uitproberen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oke bedankt voor je reactie! Ja het is inderdaad even uitvogelen hoe het allemaal werkt! Wat me ook opvalt is dat ik constant ondanks dat ik het gewijzigd heb.. mijn blog tig keer aan moet passen op indeling en lettertype omdat ie dat op de 1 of andere manier niet pakt..net als foto's.. die komen altijd bovenaan en niet op de plek waar je ze wilt hebben..dus ik doe dan kopieer..plak..kopieer..plak.. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi die tafel!! Deze zag er nog netjes uit!!

    BeantwoordenVerwijderen