dinsdag 11 maart 2014

Spring at the seaside....







Wij waren er even een paar dagen tussenuit om 
van het Zeeuwse land en de lente te genieten....


We were away for a couple of days to
enjoy Zeeland and spring...










We wandelden wat....


We did some walking....






Aten heerlijke vis bij ons favoriete restaurantje.....


Enjoyed some delicious fish at our favourite restaurant....







Genoten van Middelburg in het zonnetje....


Strolled though the town of Middelburg in the sun....






Hebben veel gelezen....
Niet alleen muren maar ook boeken ;-).



Did lots of reading...
Not only walls but also books ;-).













En we zagen de zon in de zee zakken....
Met andere woorden: wij hebben vier geweldige dagen gehad!


And we did see the sun set in the sea...
In other words: we had a wonderful four days!







22 opmerkingen:

  1. Wat is dat genieten geweest.......heerlijk. Ook te zien op de prachtige foto's.
    En zoon zat weer in de boom, ook te zien dat hij er van genoten heeft.
    Mooi dat op de muur.

    Gelukkig kan je nog wat na genieten met de zon erbij die er nog steeds is.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat verlang ik daar na, dank je dat ik even mee kon genieten
    Wat is je haakwerk mooi
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Mirjam
    It looks like you had a wonderful time. Enjoy the rest of your week.
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en wat is Zeeland toxh leuk he? Ik vierde mijn eerste vakantie zonder ouders daar in Domburg als 16-jarige! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm wat fijn joh, lekker uitwaaien, saampies aan zee!
    En ik verval weer eens in de herhaling, maar wat maak je mooie foto's! ;-)
    Het ziet er heel mooi en super gezellig uit....Haha, en je ventje weer in de boom!
    Ik krijg trouwens wel spontaan zin om schelpjes te gaan zoeken...hihi!
    Middelburg zijn we nog nooit geweest, geloof dat het maar op ons vakantielijstje komt te staan, wat een leuk plaatsje!
    Lekker nagenieten! :-D
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah lekker, Middelburg. Ik heb er een paar jaar gewoond, toen vond ik er niet veel aan. Ik was zeventien en woonde op kamers. Zeeland, waar ik vijftien jaar woonde, vond ik toen ook niks. Maar nu... ik zou best terug willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt geweldig en ziet er geweldig uit! Wat fijn zo een paar dagen er tussen uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful escape, thank you for sharing! Cx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke foto's, kan zien dat jullie hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zucht!
    wat mooi, zeg!

    En je had lekker weer.

    Brigitte
    (Bedankt nog voor het meeleven op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat een prachtige plaatjes heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van fijne dagen. Leuk om mee te mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous photos ... looks like you had a lovely time ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful photos!
    My children would love that beach with all those shells.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's Mirjam! Wat een mooi verslag van 4 geweldige dagen ... ik ken het daar precies ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jah fantastisch is het nabij de kust, zee en strand he? Prachtige foto's!
    Daar nemem we het zeezout op onze ramen maar voor lief, na elke storm/regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk, even samen weg en uitwaaien!! Prachtige foto's!!!
    Wij willen ook graag eens naar Zeeland. Niet verder vertellen hoor, maar we zijn er nog nooit geweest...ssst..

    BeantwoordenVerwijderen