vrijdag 21 maart 2014

This week I saw: happy stuff!







 Hoe blij je kunt worden van "simpele" dingen zoals
mooi papier in het zonnetje!



How happy you can get from "simple" things such as 
pretty paper in the sunlight!













En Bets weet ook heel goed wat genieten is,
zoals badderen in een lege tobbe...



And Betsy is also a star in enjoying the little things in life,
such as taking a bath in an empty tub....












Je ziet Pippi gewoon denken : "Wat een aanstellerij,
echt weer wat voor haar!"

Ik hoop dat jullie ook van kleine of grote
dingen kunnen genieten dit weekend!


You can almost hear Pippi think: 
"Typical... she's such a drama queen...."

I hope you also can enjoy little or big things
this weekend!












26 opmerkingen:

  1. I love your happy things, the pictures of the kitty in the tub are priceless.
    Hugs,
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat voor het raam! En natuurlijk prachtige foto's van de poezen.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mobile! En tja ..."kat-in-een-bakkie" he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful photos! The papers shapes are beautiful in the sunshine. And the cat looks very stylish indeed nestled in that tub, the colour palette of her soft beige fur and the greys of the tub would make a lovely crochet blanket... ;-) Chrissie x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, you are definately a true crochet lover ;-)!

      Verwijderen
  5. hihi gekke poezen! Uiteraard gaan ze altijd overal in zitten/liggen/hangen etc.
    mooi die papieren hangers!
    En ik ga mij suf genieten dit weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer die pippi,je hoort haar inderdaad denken va pffff..?moet dat nu..doe ff gewoon. Genieten doe ik iedere dag van de kleine dingn en vandaag dus van jou bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat doet Caries ook en Sieriel kijkt dan net als Pippi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige hangers!!
    Wat hebben Pippi en Betsy toch een heerlijk leventje! Als ik een poes was, dan wist ik het ook wel, hihi!
    Ik ga ervan genieten dat ik weer thuis ben!
    Liefs,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig die katten foto's. Ik had ook een rode kater, en die heette Pipi. past zo leuk bij rood haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig die Betsy en dat hoofdje van Pipi spreekt inderdaad boekdelen! Wat een leuk stel katten heb je toch ook. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha die Betsy, helemaal leuk :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love your cats!!!!!! ;oD
    happy weekend, xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Those paper mobiles are so pretty. Betsy is so sweet in the tub. Cats are so funny. Maggie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik loop zo achter met blogjes, dat ik wel lees, maar even zo een fijn weekeinden toe wil wensen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh I love that last photo, it's so funny!! Cats ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik Kijk elke keer weer uit naar foto's van die relaxte Betsy, zij weet echt wat genieten is! Ik probeer een voorbeeld aan haar te nemen....en jou lukt dat ook prima als ik lees hoe je geniet van je papieren mobile!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn hè dat zonnetje?! Superleuk die kattenfoto's, mooi stel!
    Fijn weekend nog, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey mevr Stins, misschien moet je even op mijn blog kijken????? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dear Mirjam
    I like the paper decorations too - your photos are lovely. Betsy is such a character - she looks as though she likes being in the tub! Pippi is not impressed though, is she?
    Have a lovely weekend (or enjoy what's left of it!)
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En ondertussen staat Pippi toch weer lekker mee op de foto ... :-) Ik ben mee blij met jou kleine gelukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke Betsfoto's. Gigantisch mooie kat. Pippi ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen