zondag 16 maart 2014

Still here....







Hallo lieve mensen, ja hoor, ik ben er nog....
Maar op de een of andere manier kom ik haast niet meer aan mijn blog toe!
Ben vooral heel druk in de tuin bezig en heb niet
echt het idee dat ik nou zoveel heb te laten zien blijkbaar ;-)...



Hello lovelies, yes I'm still here....
For some reason I 'm not so much in the blogging mood I guess!
Being outdoors a lot these days and very busy in our garden...










Dit kleine hyacinthje  is mijn favoriet op het moment,
zo mooi, en de geur is zo heerlijk!!
Doet me denken aan zo'n reuk gummetje dat ik vroeger had... ;-)


This lovely little hyacinth  is my favourite at the moment,
so pretty, and the scent is delicious!!
Reminds me of a very nice smelling eraser I had once... ;-)










De dames waren ook steeds buiten.
Betsy bemoeit zich ook overal mee... Ben ik een gat aan het graven voor
een plantje komt zij ook meegraven....



The ladies enjoyed being outside as well.
Betsy is interfering all the time .... When I make a plant hole she 
comes digging there as well...






Ik kom zelfs haast niet meer aan haken toe!
Ik loop wat achter met de "crochet maar mee" maar dat haal ik wel weer in .


I even don't come around to do some crochet!
I'm a bit behind on the "crochet along" but I'll catch up later.





Wens ik jullie verder een hele fijne zondag
en hopelijk tot gauw!


I wish you all a very nice Sunday and
hope to see you soon!









11 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch, om in de tuin bezig te zijn! Het was ook zulk prachtig weer!
    Wat een schitterende hyacint, zo eentje heb ik nog nooit gezien. En wat fijn dat Betsy je zo goed helpt ;-)
    Ja, de deken haal jij wel weer in, dat kun jij! Speedhaken! Ik ben net zo ver, ook ff geen tijd gehad.
    Geniet van je zondag! Jammer dat het weer wat minder is, hier althans. Maar die ene week hebben we lekker mee gepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Mirjam
    Beautiful photos - your plants are looking lovely. A bit of sunshine has made such a difference to everything. Your crochet is coming along nicely too...
    Have a lovely rest of the weekend.
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enjoy the sun and your flowery garden!!!!!!!
    crochet can wait you know!!!! ;oD
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch dat je zo druk bent met de tuin. Het is daar ook echt het tijd van het jaar voor. Daar hoort bloggen even niet bij.
    Lekker genieten met de poezenbeesten!

    Het ziet er allemaal al mooi en fleurig uit!

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn je tuin! En Caries is net als Betske :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar....soms is er even wat minder te melden voor je gevoel want zulke prachtige hyacinten heb ik nog nooit gezien,wit met een blauw streepje! En van je poezekinderen geniet ik iedere keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne week en leuk om Betsy weer even te zien :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ken het helemaal, met die mooie dagen ben ik ook niet weg te slaan uit de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een bijzondere hyacint, zo een heb ik nog nooit gezien volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb toch maar lekker genoten van je 'niet veel te laten zien' :-) Prachtige foto's!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty pictures and lovely crochet, thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen