woensdag 22 februari 2012

flowery stuff

Ik heb een zwak voor bloemetjesservies, oud of nieuw maakt niet uit.
Deze leuke bordjes en kommetjes schreeuwden mij toe
vanaf de planken in de kringloopwinkel.
Dus.. heb ik me maar opgeofferd en ze een nieuw thuis gegeven...

I have a soft spot for flowery crockery, doesn't matter if it's old or new.
These cute plates and bowls screamed at me from the shelves at the
thriftstore, so I was kind to them and gave them a new home...


Oh nee, de blog geest verschijnt weer...

Oh no, the blog phantom appears again.










Maar een leuk emaille koffiepotje kan ik ook moeilijk laten staan!
Nog even en het lijkt op een verzameling...
De twee mannen hier zuchten maar weer eens en schudden
hun wijze hoofden bij het zien van zoveel oude meuk in huis.

This coffee pot I couldn't resist either!
It's beginning to look like the start of a collection....
The two men in this houshold are sighing and wondering what to think of
all this old stuff in our home.





3 opmerkingen:

  1. Laat die mannen maar zuchten, het ziet er harstikke mooi uit!
    Fijne dag nog!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mirjam,

    prachtig dat emaille, ben ik ook gek op en bloementjes doen het altijd goed he! Ik nomineer je voor de liebster blog. Kijk maar eens op mijn blog! Ik bind het erg leuk om jou blog te lezen!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen