vrijdag 24 februari 2012

"Liebster blog"!

Hee, ik heb een "Liebster blog" award gekregen, wat leuk!
Ik kreeg hem van Tante titi, dank je wel....!



Ik mag 'm doorgeven aan 5 andere bloggers, maar het worden er twee:

Mamanatuurlijk , vanwege je gezellige blog en je frisse kijk
op kinderen en opvoeden, en
amorefecit , vanwege de mooie creaties die je maakt!

Het doel van deze award is ook om blogs met minder dan 200 volgers wat meer onder
de aandacht te brengen.
Dit zijn de "regels": vermeld de blog op je award, + de gever met link,
geef als je dat wil de award door aan 5 bloggers van jouw keuze.
Dit doe je door hun blog met link te vermelden.

Er hoort ook nog een leuk logo'tje bij, maar ik weet niet hoe ik die op mijn
blog krijg.... beetje suf natuurlijk als "award winnaar"...
Maar ja, het is ook voor de "Liebster Blog" en niet voor de "meest geavanceerde blog"...
Waarmee ik de dames van mijn eigen keus natuurlijk niet bedoel!


Daar is ie dan toch tevoorschijn gekomen met wat hulp 
van Meneer Stins, de computer expert hier in huis
( en verre omstreken!).




1 opmerking:

  1. Stins, heel erg bedankt voor je award en je lieve woorden ik ben er blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen