zondag 20 mei 2012

my challenge day 1


Zo, dan ook maar meteen goed beginnen met mijn persoonlijke uitdaging
om de komende week mijn gewone, niet opgeleukte leventje in beeld te brengen!
Ik maak als vanzelf eigenlijk altijd plaatjes die er in mijn ogen "mooi" uitzien
en de rest zet ik niet op mijn blog, maar dat ga ik deze week dus wel doen...

And this is the start of my personal little challenge for next week:
 to show how my normal, everyday life looks like!
I tend to make pictures that look "nice" to me and the rest will not 
appear on my blog, but this week they will...



En deze dan?
Da's nog helemaal niet makkelijk tanden poetsen en foto's maken tegelijkertijd hoor!
En ja, ik ben dus geen multitasker zoals de meeste vrouwen schijnen te zijn,
ik doe liever 1 ding tegelijk...

And what about this one?
That's not easy at all you know, brushing your teeth and making pictures
at the same time!
And yes, I'm not the multitasking kind of person like most women seem to be,
I rather do 1 thing at the time...


Nee, dit is niet na het tandenpoetsen maar een plaatje van het schoonspoelen van 
pluksla van eigen land, gisteren.
Normaal gesproken zou ik dus een foto maken van heerlijk uitziende 
verse frisse sla,maar nu krijg je dit!
In het dagelijks leven vergat ik dus even dat er aan sla uit eigen tuin ook 
nog wortels en vooral veel aarde zit....

No, this is not after brushing my teeth, but a picture of the rinsing of lettuce
 from our own garden, yesterday.
Normally I would place a picture of delicious fresh looking lettuce,
but not now!
In my everyday life I forgot that there is lots of mud still left on the plant
 when picked from your own garden...

Dag 1 vind ik alvast leuk!
Ik ga hier zeker niet depri van worden, maar ik lach me juist rot (om mezelf vooral..) !

I like day 1!
I know I'll not get depressed by this, I'm laughing my socks off!
( mostly laughing about myself...)





11 opmerkingen:

  1. Brilliant idea to post not so nice pictures.
    You are right, we only post what we think others will like.
    Sometimes I would like to post more controversial subjects but know my followers would not like it.
    Maybe we should all follow your example.
    I am loving your blog.
    Briony
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dear Briony, thanks a lot for your sweet reaction!
      Gives me some moral support!

      Verwijderen
  2. Wat een goed idee. Ik vind de foto's trouwens wel mooi. En tanden poetsen en een foto maken lijkt mij ook niet gemakkelijk trouwens.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn toch echt weer mooie foto's! Helemaal niks mis mee, vooral de onderste foto vind ik geweldig!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm. Ja maar het pas de eerste dag he?

      Verwijderen
    2. Het hoeven ook niet perse "lelijke" foto's te zijn,
      maar meer een soort van "achter de schermen "foto's ofzo.
      Foto's die ik anders waarschijnlijk niet eens zou nemen ;)

      Verwijderen
  4. Da's zeker een goede! Ik heb ook een vakantiefoto van mij en Ed die al tandenpoetsend op de foto staan! Ziet er erg maf uit, maar kan je wel altijd om lachen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha dus U bent ook maar een gewoon mens ;) Heerlijke foto's!!! Had je ook niet van die zwarte aarde onder je nagels zitten na het sla plukken ofzo???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!!! Stiekem zijn de foto's erg mooi, maar ik zou zelf die momenten idd ook niet op mijn blog zetten. Wel lachen dit!!
    Enne, multitasken is ook niet aan mij besteed. Ik dacht een aantal maanden geleden nog van wel, nou mooi niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niks toch? Als je het maar weet van jezelf...!

      Verwijderen