dinsdag 26 mei 2015

I saw the signs






Was ik toch nog niet klaar met m'n Engeland foto's...
Ik kwam er namelijk ook nog wat bordjes tegen,
ook een van mijn op- dan wel af-wijkingen.


I guess I wasn't done yet with my England pictures...
I noticed a few signs while we were there,
I just love them, bit strange, I know.








Deze vond ik zelf nogal geweldig,
midden op de pier! En waaien dat het deed! Die losse kabel lijkt me veel gevaarlijker...
Ik snap het nut van al die bordjes heus wel, maar ik vind ze meestal echt grappig
als je ze in het grotere geheel bekijkt...


I rather liked this one myself, at the middle of the pier!
And there was such a strong wind! That loose cable seems much more dangerous...
Of course I understand the use of all these signs, but most
of the time I find them rather funny, seeing them in perspective...







Op dezelfde pier, hilarisch!
Blijkbaar knoeien ze hier nogal veel...
Ik zie de een na de ander al onderuit gaan!


On the same pier,  so funny!
Apparently there's a lot of messing about with milkshakes overhere...






Ik word juist een beetje baldadig soms van die bordjes.
Of ik word op een idee gebracht: hee, stukje zwemmen?
Vogels voeren, leuk! Beginnen met roken gaat me wel te ver...
Maar sommige borden moet je echt serieus nemen 
als je leven je lief is...


I tend to get a little bit childish from these signs.
They give me ideas more then anything else: shall we go for a swim?
So nice to feed the birds! Although starting to smoke goes a bit to far...
But some of them you really have to take serious if
you love your life...











Met deze mensen valt niet te spotten!


Don't mess with these people!


24 opmerkingen:

  1. Haha, ja ze zijn grappig. Allemaal, stuk voor stuk;-)
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig he! Een opwijking volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really good and funny!!!!! love them, too!!!! ;oD
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha. Wat een leuke borden. Ik heb ook eens 1 op de deur van een ouderwets klein winkeltje in Italië. Echt leuk! haha. Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Mirjam
    You look as though you had a lot of fun while visiting the UK. There are indeed a lot of signs everywhere!
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha. Vooral die laatste. Ben je dan pad nog ingeslagen of durfde je niet meer ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij waren gelukkig niet met een hond aan het wandelen :-)!

      Verwijderen
  7. Je laat me glimlachen! Geweldig. Ik ga in de toekomst anders naar al die bordjes kijken en wie weet kan ik ook eens een postje maken. Hilarisch! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die bordjes en de beelden die dan binnenkomen haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Goed gespot en vastgelegd. Liefs uit Limboland, X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi daar zitten een paar grappige tussen !
    Nu vraag ik me wel af : zou een banaanmilkshake beter schuiven dan een chocolademilkshake ? ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jeetje, van dat laatste bord zou ik bang worden! Leuke post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So funny! I didn't know that slipping on milkshake was a recognized health hazard :-)
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die van de honden die schapen bedreigen, vind ik hilarisch.
    Stel je voor zeg, dat je hond even vriendelijk met een schaap doet,
    en dat door een misverstand hij bedreigend overkomt...

    Niet te geloven.


    Echt leuke borden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! Dit is één van de dingen die het bezoeken van een ander land zo leuk maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, so funny! Thanks for sharing :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, ha, ha, dom, deze had ik gemist ! Geweldige vondsten !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. :) geweldig! Ik zie dat jullie in Engeland waren, leuk! Wij zijn daar ook geweest in de meivakantie (Londen en Bournemouth)

    BeantwoordenVerwijderen