woensdag 3 april 2013

Memory lane



Ok, ik ben nog steeds een beetje aan het piekeren.
Nou ja, ik maak me gewoon zorgen over een paar lieve vrienden en familieleden die erg ziek zijn....
Niet dat dat helpt natuurlijk, maar dat gaat vanzelf.

Allright, I'm still struggling to get my head sorted.
It's just that I worry about some dear friends and family members that are very ill...
Not that it's useful, but I can't help myself doing it.





In de tussentijd haak ik verder aan mijn pieker-deken en ben ik vast begonnen met de
zolder op te ruimen. 
Want dat is het leuke nieuws: we hebben ons huis verkocht!
En we gaan in juli al verhuizen!
Ik kwam deze boekjes van mij van vroeger weer tegen; zo leuk om in te kijken,
ze ruiken zelfs nog net zo als ik mij herinner. 

In the meantime I crochet on and clean out the attic.
And that is the good news: we sold our house and are moving in July!
I found these old books of mine in a box; so much fun to see them again,
they even smell the same as I remember.






Helemaal stuk gelezen en door mijn handige mama weer met plakband gerepareerd.

Totally read to pieces and mended with some tape by my crafty mother.




Door mijzelf gesigneerd!

And signed by myself!



Pippi is niet zo geïnteresseerd in koeien blijkbaar...

Trouwens allemaal nog erg bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige berichtje!
Dat doet een piekerend mens wel goed moet ik zeggen...;-)


Pippi is not very interested in cows apparently....

And thank you all for the sweet reactions on my previous post!
It helps to know that you are there...;-)








26 opmerkingen:

  1. Helaas bestaat er inderdaad geen knop voor "ik wil niet meer piekeren"
    Maar wat goed dat jullie huis is verkocht en wat de boekjes betreft, die met de muisjes heb ik hier ook nog liggen, heb je die al aan pippi laten zien want die is natuurlijk gek op muizen en niet op koeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige boekjes, veel in kijken, samen met Pippi: verzet je zinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boekje van de muizen hadden wij vroeger ook!!! Grappig!!!

    Wat fijn dat jullie huis verkocht is, die van ons staat nog steeds in de verkoop... Vergeet niet tussen het piekeren door ook nog te genieten van de kleine dingetjes!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lieve Lieve Mirjam ..... wat lag er zojuist een leuke post op de deurmat!!!!!!!
    Ik ben zooooooo blij .... juist dit soort onverwachte post is zoooooooo leuk!
    Dank je wel moppie! Echt onwijs lief van je!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik hoop dat je piekerdeken het piekeren een beetje kan beperken meis.
    Je zorgen maken om lieve vrienden en familie .... niet fijn :-/

    Maar wel fantastisch nieuws dus .... jullie gaan verhuizen!!!!
    Wat een veranderingen moppie!!!!!
    Enne het zolder opruimen levert wel hele leuke dingen op!!!!!!!

    Nogmaals dank je wel (ga meteen even bloggen hihihihi)

    Dikke knuffel x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig die boekjes van de poes die had ik ook vroeger,piekeren is niet fijn maar het licht punt is een verkocht huis lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte. En wat goed dat het huis verkocht is? Heb je al een nieuwe op het oog/gekocht? Waar ga je heen (als je dat kwijt wilt hier)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt allemaal erg mee hoor ;-)... We blijven in hetzelfde dorp wonen en hadden al een optie op een ander huis.
      Allemaal net wat ruimer; heerlijk!

      Verwijderen
  7. Jahaaaa, alweer Gouden Boekjes. Zo leuk! Enne... piekeren is misbruik maken van je verbeeldingskracht. Dat laatste las ik ooit ergens en het is misschien niet helemaal waar, maar wel een beetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm, da's wel een goeie. Wéér wat om over na te denken...;-)

      Verwijderen
  8. Wat leuk die oude boekjes en wat schattig gesigneerd door jou. Piekeren is nooit goed, want dan draai je maar rondjes met je gedachten, komt geen einde aan. Sterkte, lieve groet Pascale .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk dat je zo'n mooie collectie boekjes hebt! En nog wel gesigneerd ook :) Hopelijk geven ze je wat afleiding.....
    Ook gefeliciteerd met je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé wat jammer, dat piekeren (en dan vooral omdat er zoveel vrienden / familie ziek is). Niet leuk, ik duim voor je mee dat ook op dat vlak de zon snel weer zal schijnen!

    En pure nostalgie, je boekjes... heerlijk om zo te rommelen me die verhuisplannen. Ben alvast benieuwd naar al je verhuisavonturen / inrichtingstoestanden...

    veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such beautiful books. I bet you had a lovely time looking at them again. I hope things are ok, love Nick xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat jullie huis verkocht is en wat een leuke boekjes. Veel sterkte met alles!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte en succes met inpakken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat jullie huis verkocht is. Alvast heel veel plezier gewenst met het inrichten straks.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rot dat gepieker, zeker als je niets aan de situatie kunt veranderen. Wel fijn dat je een beetje afleiding kunt zoeken in het opruimen van de zolder. Erg tof dat jullie huis verkocht is en wat een prachtige boekjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk datje dat allemaal nog hebt bewaard.. En je huis verkocht in deze tijd is best wel bijzonder. Gefeliciteerd. En dat piekeren,,,, geef het tijd...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat die piekerdeken je gedachten een beetje kan verzetten, het is zo menselijk om te piekeren, zeker over zo'n dingen. Ik duim met je mee dat het voor iedereen weer goed komt, ook in je piekerhoofdje. Goh, ik ben nu wel heel benieuwd naar alle komende blogjes over verhuizen en nieuw huis en alle mooie foto's die daar bij gaan komen kijken. En heel goed om je gedachten weer een beetje te verzetten, al die dozen inpakken en ondertussen herinneringen oproepen. Hoe dikwijls ga jij niet denken/zeggen: 'weet je nog ...' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat denk ik ook! Maar ik heb heel veel zin in een nieuw hoofdstuk....;-)

      Verwijderen
  18. prachtige foto's mooie herinneringen
    verhuizen poeh stress no.1
    :-)
    sterkte

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely, these old children books! The middle one on the second photo, the one with the little cat, looks so familiar to me. Is it about (2 or 3?) kitten loosing their mittens in the snow?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf die oude boeken!!! Ik heb ze ook nog allemaal bewaard en nu lezen mijn kinderen ze! Sterkte met alle vrienden en familieleden die ziek zijn, dat is niet fijn! Grtjs, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen