zaterdag 26 januari 2013

Computers can be so annoying....




Vorig weekend hield m'n oude laptop er zomaar mee op!
In ons spaarvarken zat gelukkig nog genoeg voor een nieuwe....
Een hele chique zelfs, echt een geweldig mooi apparaat.
Het is een Appel en die doet dingen heel anders dan ik ben gewend...
Een blogberichtje maken lukte niet eens meer!

Last weekend my old laptop suddenly felt like quitting!
Lucky for me there was some money left in our piggy bank....
And a very posh one too, a really magnificent machine.
It's an Apple and it does things rather different than I'm used to...
Making a blog update was suddenly impossible!



Ik heb ondertussen natuurlijk wel gewoon foto's gemaakt...
De bovenste laat zien dat ik de letterbak heb ingeruild voor deze lijsten; ik werd 
een beetje somber van al dat bruin, ben blij dat ie weg is (nou ja: boven staat stof te vangen...)

Van een oude Ikea sprei maakte ik een kussenhoes en "borduurde" er nog
wat + + + jes op. Fijn groot kussen om op de grond te zitten, dat doet ventje
graag als hij tv kijkt.

In the meantime I did make some pictures though...
The top one shows I got rid of my printer's tray and put these prints up instead;
I got a bit gloomy from all that brown, I'm glad it's gone
(well, gathering dust upstairs actually....).

From an old Ikea blanket I made this cushion cover and " embroidered" 
some + + + on it. It's perfect for sitting on the floor, like little guy does
when watching the telly.

Verder ben ik bezig voor de harten ruil waar ik aan meedoe;
klinkt enger dan het is hoor ;) , zie fotootje rechts bovenin blog.
En de golfjes deken waar ik mee bezig ben groeit ook gestaag verder,
de foto's volgen nog!
Enne... nee, "de" plank hangt nog steeds niet.... daar heb ik weer even
een vlaag van verstandsverbijstering voor nodig denk ik!

I'm also busy with the " heart swap" I'm joining;
sound scarier than it really is actually ;) you can see what it is 
by clicking the picture in the right top corner of my blog.
The ripple blanket that I'm working on is growing day by day,
pictures will follow...
And " the shelf" is still not up yet...... I guess I'll need another
momentary lapse of reason for that!





19 opmerkingen:

  1. Oew, een nieuw machien in huis, dat zal vast even wennen zijn. Maar aangezien hier een berichtje is, lijk je er goede maatjes mee te worden?
    Leuke kussenhoes!

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maatjes nog niet, maar wel een soort van kennissen ;)
      Jij ook een heel fijn weekend!

      Verwijderen
  2. :-)
    de lijstjes met de prints ? zijn heel erg mooi, heb je dat zelf gemaakt ?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou...zelf uit een Flow gescheurd en in een lijst gedaan! :D

      Verwijderen
  3. Hartenruil... brrrr. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat lijkt me wel een goed idee omdat een keertje zelf te proberen die lijstjes, dat ga ik eventjes pinnen als ik mag? Even wennen die computer maar dat gaat je vast wel lukken. Succes nog met het golfjes deken :o)
    groetjes en fijn weekend
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag dat! De lijsten zijn van Ikea trouwens...
      Jij ook nog een heel fijn weekend !

      Verwijderen
  5. Je letterbak weg ..... :-/
    Kon je hem geen leuk licht likje verf geven dan meis????

    Je schilderijtjes zijn geweldig hoor hihihihi .... daar niet van ;-)
    Maar ik word vooral naar rechts getrokken daar ..... hertjes hertjes hertjes hihihihihihi
    En je kussen ... nice ... leuke kleur ook :-)

    Mis wel een rood poezenbeest op de foto .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik moest nog aan je denken met die hertjes! Ze zijn nog van mij van vroeger...
      Misschien dat ik die letterbak ooit nog wel ga schilderen ja ;)

      Verwijderen
  6. :) je hebt je in ieder geval niet hoeven vervelen toen je niet kon bloggen! Maar gelukkig ben je er weer. Je kussen vind ik super! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah daar was je! Stomme pc's ook! Dacht even dat je aan een winterslaap begonnen was ;-)
    Mooie prenten! Ze kwamen me al bekend voor. En je kussen is ook erg mooi!
    Fijne avond en zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou...een winterslaapje lijkt me ook wel wat ! Goed idee;)!

      Verwijderen
  8. Leuke lijsten...lekker licht! :o)

    En ja...nieuwe computers willen het altijd anders dan jij dat wil...ze moeten nog even leren wie de baas is. Komt wel goed!
    Wat een leuk idee om een kussen te maken van een oude deken! Super!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o die prenten zijn ook wel mooi, maar toch ook jammer van de letterbak hoor! Welkom bij de mac-club. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kussens zijn prachtig geworden en ik vind de lijsten ook erg leuk, lekker licht op naar de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kussen is schitterend geworden en leuk die foto´s zo
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei een appel laptop nog wel! Ik hoop dat het gaat klikken!
    Ik mis ook een rode poes op de foto's hahaha! Maar ik vind je kussen wel heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een nieuwe laptop is even wennen... Vriendlief en ik besloten als compactcamera hetzelfde merk te nemen als de spiegelreflex, om er niet helemáál gek van te worden! En de nieuwe telefoon die inmiddels in huis is, mag ook éven in de verpakking blijven tot een grote portie moed verzameld is..!
    Wat is je kussen mooi geworden! Heb hier ook een oude deken die nu al zeker een maand of 15 ligt te wachten tot ik er een kussen van maken zal, maar heb de moed nog niet gevonden. En de letterbak? Gaat die niet gewoon een vrolijk & licht kleurtje krijgen? Dan kan 'ie weer een poosje mee (al zijn je lijstjes ook errug mooi!)
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ben ik dus niet de enige die drempelvrees heeft qua computers en andere onbegrijpelijke apparaten ;)!
      Tsja...ik weet nog niet zo goed wat ik met de letterbak ga doen eigenlijk... Ik denk een ander kleurtje en een andere plek...!
      Fijne avond nog, liefs terug van Mirjam.

      Verwijderen