vrijdag 7 december 2012

Winter wonderland part 2













Koude billen!
Cold buttocks!



Beetje een overdosis aan sneeuwfoto's misschien, maar ik vind de wereld
er zo betoverend mooi uitzien vandaag!
Op mijn wandelingetje naar de winkel ( toch maar even handschoenen voor ventje
gehaald ;-) ), heb ik met mijn telefoontje deze foto's gemaakt.
Ik loop als een klein kind te genieten van de krakende sneeuw onder m'n laarzen,
de frisse winterlucht en al het moois om me heen!
Hopelijk een heel fijn en mooi winterweekend voor iedereen!

Maybe a bit of an overdose of snowpictures, but I find the world such
a magical place today!
On my walk to the shops ( to buy some gloves for the little guy),
I took these pictures with my phone.
I am enjoying the squeeky snow under my boots, the fresh winterair and
all the wonderful scenery around me!
I wish you a nice wintery weekend!








12 opmerkingen:

  1. Oh wat veel joh! Gisteren was er hier best veel, maar vandaag (gelukkig, ha!) niet! Heel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hé, ik geniet er ook van hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook sneeuw!!!! Hier regent het alleen maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat woon je prachtig en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook zo veel lichter als alles met sneeuw bedekt is hè. Bij ons is de sneeuw spijtig genoeg al gesmolten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi foto's! En de wereld was echt super mooi vanmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ja hier ook zo mooi!
    Heerlijk gesleed vanmiddag met de kinderen :-)
    'Het was zoooo leuk mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Not too many photos at all! Totally magical :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH wat is het bij jullie mooi (geweest ?)
    Bij ons was het al aardig snel een natte kledderzooi !
    (heb jij toch wel een sjieke telefoon .... mat de mijne kan
    ik alleen maar bellen en sms-en ;-) !!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog geen overdosis hoor! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtfoto's!! En wat hebben jullie veeeeeel sneeuw!! Hier niet zoveel hoor!
    Dat raampje vind ik heel bijzonder. Nah ja niet het raampje, maar hoe de sneeuw daar tegenaan zit.
    Oh man, ik begin te raaskallen.. Tijd voor thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende foto´s
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen