woensdag 8 februari 2012

Big frog and his legs

Zoals beloofd het kikkerbenen patroontje; ik zet het zo meteen bij de uitleg 
aan de rechterkant van deze pagina.
Toen ik de voorbeeldfoto's maakte gisteren heb ik er maar gelijk een andere
variant kikker van gemaakt, geen klikker deze keer maar gewoon opgevuld met
fiberfill!



As promised: the frog leg pattern (so far only in Dutch available).
I also changed the clicker frog into a stuffed animal by using fibrefill
instead of the jarlid.



Eerlijk gezegd ben ik helemaal geen fan van echte kikkers....
Als ik ze 's zomers in de tuin tegenkom schrik ik altijd en ik pak ze ook liever 
niet op. Speelgoedkikkers daarentegen vind ik wel geinig en Kermit
rijdt zelfs mee in mijn auto, op het dashboard.
Tegenwoordig heeft hij heel chic een zelfgehaakte trui aan omdat het zo koud is....
Onze vent vond het een "Wemel" trui, zoals in Harry Potter en hij heeft nog gelijk ook!


I have to admit that I don't like real frogs very much...
Frog puppets are cute, but whenever I meet a frog in our garden 
it makes me jump!
I even have a Kermit the frog puppet in my car, wearing a
crochet jumper because of the cold.
Our little guy thought it looked like a "Weasley" jumper from Harry Potter,
and he's right!

2 opmerkingen:

  1. Hi!! Your works are very good things.. I liked all of them.. I following your works.. Greetings!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you very much for your kind words!
    Kind regards, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen