maandag 8 juni 2015

Recipes of all kinds






Men neme een goedkoop kringloopkrukje, wat verf (tsja, sorry, daar komt Annie
weer om de hoek...) en restanten katoendraad...


One takes a cheap charity shop stool, some paint (Sorry, here's Annie again...),
and leftover cotton thread...







.... en dan heb je er weer een vrolijk nieuw stoeltje bij!

... and there you have a cheerful and brand new little chair!











Men neme datzelfde krukje en een kat als fotomodel....


One takes that same little stool and a cat as a model....





.... en het model werkt totaal niet mee...


... and the model doesn't cooperate at all....






Het recept voor deze heerlijke kwark-havermout-zonder-suiker-bolletjes
vond ik HIER, en ze zijn een grote hit in huize Stins!
Ontzettend makkelijk om te maken en voedzaam;
ik verving alleen de krenten voor cranberries.


The recipe for these delicious oats-and-no-sugar-buns 
I found HERE, and they are a big hit in the Stins household!
Very easy to make as well...






Wat regen en veel zon is een goed recept voor een tuin met 
mooie bloemen....


Some rain and lots of sun is a good recipe for a garden 
with pretty flowers....









... en zodoende de beste plek om mijn 42ste verjaardag te vieren!

Ik wens jullie een hele fijne week lieve lezers!


... and therefore the best place to celebrate my 42nd birthday!

I wish you a very nice week dear readers!




33 opmerkingen:

  1. Proficiat jong veulentje !
    Het krukje is supermooi !!!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .....En de jarige mag op de mooie troon!!! (Krukje) :-D
    Hiephiep!!! Gefeliciteerd met je verjaardag Mirjam!
    Ik wens je een knoepergezellige dag!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Wat een super toffe kruk geworden! En je model is ook weer om op te eten hihihi X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Prachtige tuinfoto's en een erg leuk krukje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!! Jij en Annie zijn een goede match! Het krukje is leuk geworden! Ik heb het afgelopen weekend geverfd met krijtverf van de Action. Plaats ik morgen op mijn blog. Ook prima maar alleen als je er niet mee hoeft. Dus ophangen en niet meer aan komen. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Mirjam
    Happy Birthday! I like the photo of your unco-operative cat model washing her foot! Beautiful flowers in your garden as well.
    Have a lovely birthday week
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (je bent van een goed bouwjaar) Prachtige bloemen in jullie tuin en dat krukje is super.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bloemenpracht! Enneh nu snap ik wat ik met die omhaakte krukjes kan doen: er een kat bij kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Je kattenmodel is geweldig, ondanks dat ze niet stil wil zitten !
    Vooral die uitgespreide tenen zijn super ;-)

    (ehhhh ... zijn die irissen .... ???)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy Birthday!!!! What a beautiful garden you have, especially that wonderful peony. I love your stool too, a really good makeover! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! En gezellig :)

    De link naar het recept verwijst niet naar het juiste bericht, denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik heb het daar gevonden. Gebruikte jij ook zoete/fruitkwark? Of gewone kwark. De cranberries zijn natuurlijk ook gezoet, maar ben vooral benieuwd of het zoet genoeg zou zijn met echt alleen rozijnen als zoetigheid. Wat denk jij?

      Verwijderen
    2. Oh ik heb het daar gevonden. Gebruikte jij ook zoete/fruitkwark? Of gewone kwark. De cranberries zijn natuurlijk ook gezoet, maar ben vooral benieuwd of het zoet genoeg zou zijn met echt alleen rozijnen als zoetigheid. Wat denk jij?

      Verwijderen
    3. Ik gebruik gewone kwark... Ik denk dat rozijnen wel zoet genoeg zijn, maar ik lust ze niet dus gebruik ze eigenlijk nooit :-)
      Anders is een beetje kokos erdoor misschien wel lekker? Je kunt er eigenlijk alle kanten nog mee op!
      Eet smakelijk!

      Verwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkige verjaardag !!! Hé, wij zijn niet alleen van hetzelfde bouwjaar, we verjaren ook nog vlak bij elkaar :-))) !
    Enne, ik vind dat het fotomodel, gezien de jonge leeftijd, het super gedaan heeft ! Toch drie foto's braaf op het krukje ? Op een heel mooi krukje daarenboven !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je krukje is super en proficiat natuurlijk! Enne wat voor een leuke bloemetjes zijn dat op de laatste foto?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-)! Dat is een Astrantia, ook heel leuk voor boeketjes!

      Verwijderen
  15. Buon Compleanno Mirjam!!!!!!!! You young lady….. I just turned 48 at the end of May!!!!! ;oD
    xxxxxxx, love and hugs!!!! Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi krukje!!! En een hele fijne verjaardag!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Happy Birthday!!! Wishing you lots of health, luck and creative time for the new year in your life :-). Your new stool is wonderful, color and crochet both are super pretty. Oh and sweet kitty!! And the beautiful flowers! Great pics, thanks for sharing. Have a nice day!
    Groetjes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een heel mooi nieuw levensjaar gewenst :-).
    Wat kan je toch een leuke dingen doen met de verf van Annie. Ik heb hier ook wat projectjes in gedachten.
    Erg leuk geworden, dit krukje en ook het calamiteiten kabinet uit je vorige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy birthday! I love the stool so much. So inspirational! So pretty! Thanks for sharing the recipe...I'm popping over now to have a look. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Happy Birthday!! I love your little stool, it is so pretty. Have a lovely week.
    Helen xox

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a darling little chair! And happy birthday!
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Krukje is echt leuk geworden. En kattepoes was gelukkig niet de hele tijd onwillig. Alsnog van ❤️ met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag had met veel verwennerijen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kwam weer eens piepen hier, was je blog een beetje 'vergeten' eigenlijk (shame on me!). Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een vrolijk krukje is het geworden, en je fotomodel is wat ie moet zijn: lekker eigenwijs, haha! :)
    Dat bloempje op de laatste foto, is dat nou een Zeeuws knoopje?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dikke proficiat nog! Wat een moois allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ahhhh, nog gefeliciteerd snotneus!! ;-)
    Wat een heerlijke foto's weer, het recept om blij van te worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. ♥
    Van mij mag je alle weken een Annie Sloan bericht plaatsen! Dit krukje is ook weer fantastisch geworden, een beetje van Annie een beetje van Stins.

    BeantwoordenVerwijderen