maandag 28 oktober 2013

With my head in the clouds!!!!






Oh sorry hoor, twee berichtjes op een dag is wat overdreven...
Maar ik ben helemaal hieper de pieper van dit weer!
Ik hoop echt dat er verder geen ongelukken zijn gebeurd ofzo ,
maar ik ben totaal in de wolken met deze foto's die ik net
heb genomen!


I'm so sorry, two messages in one day is a bit much maybe...
But I'm just so exited about this weather!
I sincerely hope that there weren't any accidents,
but I'm all happy with these pictures I just took!






Ik stond op het dakterras en ik was in de wolken, whoehaa!!

I was on the roof terrace standing in the clouds, whoohoo!!







Hier stond ik weer zo'n beetje met beide benen op de grond....
Volgens mij heb ik Gerrit Hiemstra een keer horen zeggen dat dit mammatus wolken zijn...


Here I was standing with both feet on the ground again...
I think I saw these kind of clouds on the weather forecast on telly once;
I believe they are called mammatus clouds...









Wat een dramatische luchten hè?
Zo, nu snel naar de keuken voor nog meer dramatische luchten....
(We eten namelijk bloemkool).
Bedankt voor jullie geduld met mij en " mijn" wolken!


What a dramatic skies, aren't they?
And now I'm off to the kitchen...
Thanks for bearing with me and "my" clouds!



22 opmerkingen:

  1. He!
    Datzelfde peloton kwam hier een uurtje geleden ook aanzetten.
    Gek dat je dit zo beschrijft want ik voelde ze ook als dramatisch aan (aan hieperdepieper heb ik niet gedacht)
    Schitterend, eh?
    Ik zit aan de werktafel wat lessen voor volgende week voor te bereiden
    maar loop voortdurend buiten om te genieten
    en ook om foto's te nemen (vandaag alleen al zeker 100)

    Licht en lucht zijn ongewoon mooi.
    Niet te geloven.
    Daarstraks scheen het zonnelicht heel gefilterd op mijn grijsazuurblauwe muur waar het vreemd bewoog en het leek even dat er een zwembad in ons huis zat... Uiteraard heb ik er extreem veel foto's van genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nah, wat bijzonder dat jij het ook zag!
      Inderdaad heel bijzonder wat dat licht allemaal kan doen...
      Haha, we zijn er druk mee met al die foto's nemen!

      Verwijderen
  2. Nou maar ze zijn wel erg mooi hoor!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalig hé... ik genoot ervan terwijl ik naar huis reed van mijn werk!
    Geen foto's, maar wel een immens genot!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Mirjam
    Wonderful photos of amazing clouds!
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je zulke mooie foto's hebt om te delen, dan mag je best meerdere berichtjes per dag plaatsen hoor. Wow, wat een mooie lucht. Die heb ik niet gezien, ik was te druk met het koken van, je raadt het nooit, bloemkool met kerriesaus.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Práchtig! Laat maar zien hoor...zulke foto's. En ik geniet ook van dit weer hoor, ben ook al hieperdepiep te noemen ;) Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowie die zijn ook echt wel prachtig! Wat een bijzonder iets blijft dat toch he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning! Clouds fascinate me too! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eventjes opgezocht... ja ja regelrechte mammatuswolken! :-) Best een beetje spooky maar wel prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful ... I love clouds too ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. yep mammatus wolken, heb er ook van gehoord en gelezen, je foto's zijn werkelijk schitterend en wat woon je mooi met het uitzicht over het water !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige fotos van je mammadinges wolke!
    Fall ten voeten uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW!!! Wat een prachtige foto's van een bijzondere lucht!
    Hier waren ze in huis ook helemaal hieperdepiep hoor...tjonge...wat een stuiterballen...storm zeker ;)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi he!, kan ik ook zo van genieten!
    merci om ze te delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waauw, geweldige wolken en geweldige foto's! En bloemkool... niks toepasselijker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen