zondag 11 maart 2012

Let's go outside!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam!
    Kirsten was net bij me op de thee en vertelde van je blog. Ben natuurlijk gelijk gaan kijken toen ze weg was. Leuk om te zien waar je mee bezig bent! Inspirerend!
    Groeten van Anne B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne!
    Wat ontzettend leuk om van je te horen!
    Kom je gauw een keertje op de thee/ koffie?
    We hebben genoeg om over te kletsen in ieder geval lijkt me!
    Groetjes en tot ziens, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heel gezellig! Ik vraag aan Kirsten je telefoonnummer wel en bel je snel!

    Groeten,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He stins

    wat weer een mooie foto's! En leuk joh de verandering van je blog, daar ben je wel handig mee he!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief van je hoor, maar ik probeer maar wat eigenlijk....
    Ik heb nog meer ideeen in mijn hoofd maar dat krijg ik op het blog niet voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel apart als je Stins heet: naar buiten!

    BeantwoordenVerwijderen